Gökhan, senin çıkışta VFR başında 1-2 fotoğrafın var bende, bir ara onları ekler, üzüntünü azaltırım bir derece...
Bu arada gelip, bir merhabasıyla, sıcak bir muhabbetiyle yanımızda olan ve gelmek isteyip de olumsuzluklar sebebiyle orada bulunamayanlara da selam, saygı ve teşekkürlerimi gönderiyorum.:rendeer: