[MT İstanbul] İftar Yemeği Kadıköy / 17 Ekim 2006 Salı

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
offff yaaaaa gene yokum anlamadım ya bu kadar az kişiyken bile gene resmim yok
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
çok kötüsünüz ya konuşmuyorum sizinle...

abi keşke aramızda olabilseydin :pale:
çok keyifli bir akşam oldu bir daha ki sefere görüşmek üzere:cat:
Buluşmaya katılan tüm üyelere teşekkürler
Özellikle avrupa yakasından çook uzaklardan:p bu hava şartlarında gelen dostlarımıza ayrıca teşekkürler.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
abi keşke aramızda olabilseydin :pale:
çok keyifli bir akşam oldu bir daha ki sefere görüşmek üzere:cat:
Buluşmaya katılan tüm üyelere teşekkürler
Özellikle avrupa yakasından çook uzaklardan:p bu hava şartlarında gelen dostlarımıza ayrıca teşekkürler.
ya erhan'cım annanem bizi bırakmıyor' bide küçükdes hem anelik hem babalık zor valla 'çok istedim o havayı solumak ama kısmet değilmiş baktıkca resimlere yüzümde çok güzel tebessüm oluşuyor helal olsun size :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hellal olsun avrupa yakasına :rendeer: bende kendimi resimlere bakarak
krize giriyorum neyse güzel eğlenmişiniz resimlerden belli ama terörün halini
hiç beğenmedim çok aç kaldığı belli:queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
süper resimler yanlız birtanesi varki o tam maxi süper full+full süper:mrgreen:
ya o gecenin açının masasındaki yemeklere görünce koptum:queen:
arkadaşlar merakımdan soruyom bu gecenin açı denilen kişinin nick ne ? kim oluyor kendileri:queen:
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Afiyet olsun büyükşehirli forum ahalisi. :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
güzel bir gece emegi geçen herkeze teşekkürler..
insanlar iki saate dünyada birçok yere gidebilirken..
biz istanbul un göbeginde bir semtten diğerine iki saatte gidemiyoruz yaa..:)
:)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Daha yeni siteye girebildim.Peder Bey'in bir ameliyatı söz konusuydu.Çok üzüldüm valla.Keşke birlikte bir iftar yapabilseydik.Bidahakina inşallah.Ümmet Abimede söz vermiştim,çok ayıp oldu.:salut:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
p1040288ds0.jpg


Ne anlatıyor acaba çok merak ettim :)

Özelikle avrupa yakası olmak üzere gelen herkese çok teşekkürler keyifli bir akşamdı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Afiyet şeker olsun..Allah kabul etsin..:rendeer: En cok ümmet hocamı göremedim ona üzülüyorum..:pr: Bu arada olcay ın ne konustugunu bende merak ettim..Acaba bu diyardan gidenlerle alakalımı konusuyor ne:p
S&S
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
güzel ve keyifli bir geceydi ve biz her zananki gibi geç kalmıştık (zaten bir gün zamanında gitmek nasip olmadı)ve ben açtım (not:açken o kadar çekilmez olurumki hele birde sıkışık tırafikte can çekişip üstüne birde yol yürüdüysem ve yemekte en sona kaldıysam tam bir sinir küpü oluyorum) ama neyseki hemen karnımı doyurdum ve neşem yerine geldi ve gecenin geri kalanını mutlu ve mesut bir şekilde geçirdim her zamanaki gibi yoldaşım kadim dostum musturakiye,hoş sohbeti ile bizi yanlız bırakmayan vedat abiye,bizim admin ve yönetim tayfasına,bu geziyi tertip eden arkadaşlara ve katılanlara bir kez daha teşekkür ederim:rendeer:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Özellikle avrupa yakasından çook uzaklardan bu hava şartlarında gelen dostlarımıza ayrıca teşekkürler.

Avrupa yakası mı?

İkitelliden geldim be, Edirne sayılır :cherry:

Hemde müessesenin ikramı olan beleş çayları içemeden gittim :pr:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
dün akşam çok keyif aldığımız bir iftar yaptık mt istanbul ailesiyle emeği geçen, katkısı olan,orda bulunan,gelmek isteyipte gelemeyen bütün mt ailesine şahsıma gösterdikleri yakın ilgi ve alakadan ötürü çok çok teşekkür ederim inşallah bu övgü,ilgi,alka ve yakınlığı hakediyorumdur.sizlerle olmak zevkti iyiki varsınız.
 
Son düzenleme:

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
TNT gecenin şansızı fotoğraflarda olmayan tek kişi :pale:
Einstain.jpg

temsili fotoğraf

zaten ne zaman oldum ki :pr: ama bu da uyar bana biraz benziyor :cherry:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yolcu

Afiyet şeker olsun..Allah kabul etsin..:rendeer: En cok ümmet hocamı göremedim ona üzülüyorum..:pr: Bu arada olcay ın ne konustugunu bende merak ettim..Acaba bu diyardan gidenlerle alakalımı konusuyor ne:p
S&S
önemli değil paşam bu sitede olduktan sonra bi yerde yollarımız kesişcek nasılsa.yeterki gönüller bir olsun.kağıthaneden selam.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Birkaç cep fotosu daha

dsc00493gy9.jpg


dsc00495pg7.jpg


dsc00494xp4.jpg


dsc00497pq0.jpg


Ümmet abinin motoru
dsc00501ya0.jpg


zaten ne zaman oldum ki :pr: ama bu da uyar bana biraz benziyor :cherry:

çok şanssızsıın çook bence ibo sana uğursuzluk getiriyor :cherry:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Daha yeni siteye girebildim.Peder Bey'in bir ameliyatı söz konusuydu.Çok üzüldüm valla.Keşke birlikte bir iftar yapabilseydik.Bidahakina inşallah.Ümmet Abimede söz vermiştim,çok ayıp oldu.:salut:
rahat ol oğuz ne ayıbı olan biten bir şey yok kendine iyi bak seni seviyoruz.
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Büyük admin doğru yazmışsın benim arkadaşım o . ama o da siteye üye :queen:

Nick : Black puff . ama şu sıralar dersleri yoğun konu falan açamıyor o yüzden tanımayabilirsiniz

Resimler için teşekkürler .

Bu arada berbat çıkmışım tüm resimlerde :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst