[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Pınarr' Alıntı:
Hani ki o nerde :salut:
O kadar ermedim henüz, müneccimlik yapamıyorum:p (Benim adamda olmadığından eminim o kadar::whip::::pokey::)
Ama Altunizade iyidir, arada yamanılabilir, bana uyar:p

Neyse ben istihareye yatıyorum:p, belki ermişimdir de haberim yoktur, yeni evin yerini görürüm rüyamda...

Herkese iyi geceler...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
katılan arkadaşlara sonsuz teşekkürler:rendeer:

işe gidecek olmasam son ayrılan olurdum muhabbet çok güzeldi::biggrinn

resimleri biraz uyuduktan sonra yüklerim:wiinkk:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
ah ah bende gelecektim ama iş güç işteeee biz pazar çalışıyoruzzz herkes eglenmiş ne güzel neyse artık bir dshski sefere...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
departed(zeki) kardeşime akşamki jesti için çok teşekkürler ve böyle bir buluşmaya önderlik ettiği için kendisini kutlarım çünkü çok gözel bir akşamdı.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Manken gördüm kendimi canım ne poz vermişim yavff

Selçuk eline sağlık resimler çok güzel çıkmış kahvaltıdan sonra bende çektiklereimi yüklerim.
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
81
sevgili arkadaşlar.
uzun bir zaman olsu sanırım aranıza katılmayalı.
evlendiğim için motorumu sattım.
yakın bir zamanda tekrar bir motor alıp aranıza katılacağım.
görüşmek dileğiyle
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ya uğurtan ve bende manken gibi çıkmıştık o fotomuzzz nirdeee!!!!:mrgreen:
bu arada pamuk şekerimi dağıtan herkese saygılar:cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
sevgili arkadaşlar.
uzun bir zaman olsu sanırım aranıza katılmayalı.
evlendiğim için motorumu sattım.
yakın bir zamanda tekrar bir motor alıp aranıza katılacağım.
görüşmek dileğiyle

Hayırdır abi boşandın mı:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
pek de iyi çıkmamışız zati:):) ama teşekkürler:rendeer:
murat apti demesen bana prenses diyodun olm en son o güzeldi işte:mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
aYe de prenses sen de prenses olursanız karıştırırız; apti iyi, akılda kalıcı olmuş...:queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
aYe de prenses sen de prenses olursanız karıştırırız; apti iyi, akılda kalıcı olmuş...:queen:

yok yaaaa....
muratmı prenses... tophanede kime prenses demişler sor bi bakalım:cat:
bana aptimi diyosun sen olcancım ben senin büyük boyutlar kazanmış üşengeçliğinle dalga geçiomuyum hııııh:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst