- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Yeni evde...:wiinkk: ::secreet:
Hani ki o nerde :salut:
Yeni evde...:wiinkk: ::secreet:
Yeni evde...:wiinkk: ::secreet:
O kadar ermedim henüz, müneccimlik yapamıyorumPınarr' Alıntı:Hani ki o nerde :salut:
çok iyi resimler muhabbet de sağlam gibi maşallah![]()
sevgili arkadaşlar.
uzun bir zaman olsu sanırım aranıza katılmayalı.
evlendiğim için motorumu sattım.
yakın bir zamanda tekrar bir motor alıp aranıza katılacağım.
görüşmek dileğiyle
Hayırdır abi boşandın mı![]()
:queen::queen::queen:
pamuk şiker için teşkürrr bu arada yubiii:cherry:
Yok paşam yok..O da hanım egomanyasına girmiştir.r:Ben anladım..:cherry:
aYe de prenses sen de prenses olursanız karıştırırız; apti iyi, akılda kalıcı olmuş...:queen:
ya uğurtan ve bende manken gibi çıkmıştık o fotomuzzz nirdeee!!!!:mrgreen:
bu arada pamuk şekerimi dağıtan herkese saygılar:cherry: