[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
haydeyn herkeze iyi geceler yarın erken kalkıp kendıme gelmem lazım antremana gidicim, sizde burda birbirinizi yemeğe devam edın :p ßßyın :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
abi okdr montu ben giysem ustuste allah korusun hukumet ayaklanır bu yaratık ne die kız dogal olarak buyudu tabi:p
buarada kurban derilerinden pınara tulum yapma işnde bize yardım edicek biri var mı?:queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
mhrrmkpnr' Alıntı:
buarada kurban derilerinden pınara tulum yapma işnde bize yardım edicek biri var mı?:queen::queen:
Emeğinize yazık, tavla pulundan yarım saatte yapar o kendi tulumunu:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
abi okdr montu ben giysem ustuste allah korusun hukumet ayaklanır bu yaratık ne die kız dogal olarak buyudu tabi:p
buarada kurban derilerinden pınara tulum yapma işnde bize yardım edicek biri var mı?:queen::queen:

Burakla Mustafayı kescez ya işte..
Mustafa iyi iş görür dana derisiymiş kendisi :queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sen el atmışken benim içinde bi r6 sına oynasana:)
tulumla lastiiin benden olsun:queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
evet evet ben de kescem ama o dilini:) aaaaa yok pınara beleşçi demeyin o mezar felan istemez sadece tulum.lastik.mont.ayakabı ihsan babanın gömleği yani anlıyacağınız ufak defek şeyler yani:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sen el atmışken benim içinde bi r6 sına oynasana:)
tulumla lastiiin benden olsun:queen:
Tamam r6 sına tavla oynıycak birini sen bul ben yener kazanırım :)
E biz ne diyoruz?...:silent:
Tulum deil mont diyosunuz konumuz mont :queen:

evet evet ben de kescem ama o dilini:) aaaaa yok pınara beleşçi demeyin o mezar felan istemez sadece tulum.lastik.mont.ayakabı ihsan babanın gömleği yani anlıyacağınız ufak defek şeyler yani:queen:

Sen sus fasulye :p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
neyse ben yatıyorum ist mt herkese bol rüyalar arkadaşlar neyse pınar hanım atışmaya yarın devam ederiz tatlı rüyalar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst