[MT-İstanbul] Çamlıca'da buluşuyoruz / 16.12.2007 18.00

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
haydeyn herkeze iyi geceler yarın erken kalkıp kendıme gelmem lazım antremana gidicim, sizde burda birbirinizi yemeğe devam edın :p ßßyın :)
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
abi okdr montu ben giysem ustuste allah korusun hukumet ayaklanır bu yaratık ne die kız dogal olarak buyudu tabi:p
buarada kurban derilerinden pınara tulum yapma işnde bize yardım edicek biri var mı?:queen::queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
mhrrmkpnr' Alıntı:
buarada kurban derilerinden pınara tulum yapma işnde bize yardım edicek biri var mı?:queen::queen:
Emeğinize yazık, tavla pulundan yarım saatte yapar o kendi tulumunu:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
abi okdr montu ben giysem ustuste allah korusun hukumet ayaklanır bu yaratık ne die kız dogal olarak buyudu tabi:p
buarada kurban derilerinden pınara tulum yapma işnde bize yardım edicek biri var mı?:queen::queen:

Burakla Mustafayı kescez ya işte..
Mustafa iyi iş görür dana derisiymiş kendisi :queen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
sen el atmışken benim içinde bi r6 sına oynasana:)
tulumla lastiiin benden olsun:queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
evet evet ben de kescem ama o dilini:) aaaaa yok pınara beleşçi demeyin o mezar felan istemez sadece tulum.lastik.mont.ayakabı ihsan babanın gömleği yani anlıyacağınız ufak defek şeyler yani:queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
sen el atmışken benim içinde bi r6 sına oynasana:)
tulumla lastiiin benden olsun:queen:
Tamam r6 sına tavla oynıycak birini sen bul ben yener kazanırım :)
E biz ne diyoruz?...:silent:
Tulum deil mont diyosunuz konumuz mont :queen:

evet evet ben de kescem ama o dilini:) aaaaa yok pınara beleşçi demeyin o mezar felan istemez sadece tulum.lastik.mont.ayakabı ihsan babanın gömleği yani anlıyacağınız ufak defek şeyler yani:queen:

Sen sus fasulye :p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
neyse ben yatıyorum ist mt herkese bol rüyalar arkadaşlar neyse pınar hanım atışmaya yarın devam ederiz tatlı rüyalar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst