Herşey yine çok güzeldi,Ümmet abimiz kalkıp gelmiş onunla tanışma fırsatı buldum...Kendiside sahnede gezilerinin nasıl geçtiğini az da olsa anlattı,işte benim için gerçek motorcu Ümmet abidir.
Cadde de karıya kıza hava atmak için,babasının parasıyla alıp cici cici motorları sokaklara dökülenler değil,125 lik mondial'i ile tüm Türkiyeyi karış karış baştan sona dolaşan Ümmet abidir motorcu....Birde hani şu küçük motorları beğenmezler veya küçük motorları olanları gezilere almazlar böyle motor gruplarıda biliyorum isim zikretmeyecem işte onlara kapak olsun....
Helal olsun sana Ümmet abi bu Türkiye turunda kalkıp Galataya'da uğramışsın ayağına sağlık....:rendeer:
dedim ya herşey yine çok güzeldi dostlarla olmak güzeldi,biz sitedeki müzisyen,bestekar,güftekar,sanatkar,zenaatkar dostlarıda davet ettik ama heralde televizyon kadar ilgi çekmedi,tv ye çıkan herkes meşhur oluyor ya bizim orda böyle birşey yok.......Orda zaten herkes meşhur:queen: