[MT İstanbul] 4 Ağustos Cuma Galata Der Saadet 7

Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ve işte muhteşem bir gece ,muhteşem bir dostluk katılan her arkadaşımıza ayrı ayrı teşekkürlerimizi sunuyoruz.Bize büyük bir moral verdiniz.Diyecek çok şey var ama bu topiğe sığmaz bence.Keyif adamları sizi seviyoruz,MT TÜRKİYE sizi seviyoruz:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Abi o sizin güzeliğiniz yengeye selam murat a :rendeer: öpücükler ve benden dondurma
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Yine çok güzel bir geceydi.Keyif yine bizimleydi.Gecenin sürprizi uzun zamandır görmediğim muzaffer abinin (muzonun) bizlerle olmasıydı.Nice keyifli toplantılara hepinizi çok seviyorum.Saygılar sevgiler:rendeer:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
dün aksam cok keyıflı ve eğlencelı bır geceydı
tum katılımcı arkadaslara tesekkurler
pazar gunu gorusuruzzzz...
:queen: :mrgreen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
biraz geç geldim ama ..
oynamaktan do... kadar terledim..
katılan herkeze teşekürler..
muzo yaşadıgına sevindim
..:cat: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
bu esnada 125 lik mondial ile bütün türkiyeyi gezen Ümmet abimizindebizimle olması ve onunla sohbet imkanı bulmak çok güzeldi:rendeer:
49000 km deyken birde galata yaptığın için çok teşekkürler Ümmet abi:rendeer:
işte efsane motor galatada:cat:

işte efsane abimiz


:rendeer: ve dostlarımlaaa
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Hop aranıza yeni katıldım adam lazımmı

Bende efsaneyim veya kestane ne varkedermi sizin icin yeni arkadaşlarım benim

Ya akşam mektebe gittim cıkışta, haftaya tur düzenleyelim veya piknik oraya ,nedersiniz uyarmı

Biz hasta fenerliyiz abi en delisinden hemde, yanlış anlamayın, bunlarda galatasaray forması giymiş kardeş motor sitesinin kızları
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
Hop aranıza yeni katıldım adam lazımmı

Bende efsaneyim veya kestane ne varkedermi sizin icin yeni arkadaşlarım benim

Ya akşam mektebe gittim cıkışta, haftaya tur düzenleyelim veya piknik oraya ,nedersiniz uyarmı

Biz hasta fenerliyiz abi en delisinden hemde, yanlış anlamayın, bunlarda galatasaray forması giymiş kardeş motor sitesinin kızları
Abi tatil modlar yok diye yine yapmışsın avatarı
birgün bu avatar yizinden seni öpecekler ama ne zaman:queen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
dün süper bir geceydi...::pulp:: ::pulp:: ::bira01:: ::cheeeeer ::puro:: ::tutkuy::
gerçek dostluklar vardı...harbi adamlar ve harbi adamların eşleri..::pala::
benim hanımım yoktu bir yanım buruktu.::kalbim::
fakat '' BU RESİMLER NEREDEEEEEEEEEEEEE ''::angry2::
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
judas25' Alıntı:
Resimler nerde arkadaşlar.Resim istiyoruzzzzz:queen:
ismet ne resmi yaa sen hayal mi görmek istiyorsun:queen:


tmrbaykal' Alıntı:
dün süper bir geceydi...::pulp:: ::pulp:: ::bira01:: ::cheeeeer ::puro:: ::tutkuy::
gerçek dostluklar vardı...harbi adamlar ve harbi adamların eşleri..::pala::
benim hanımım yoktu bir yanım buruktu.::kalbim::
fakat '' BU RESİMLER NEREDEEEEEEEEEEEEE ''::angry2::

yafuu gözlerim kamaştı beya:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
Herşey yine çok güzeldi,Ümmet abimiz kalkıp gelmiş onunla tanışma fırsatı buldum...Kendiside sahnede gezilerinin nasıl geçtiğini az da olsa anlattı,işte benim için gerçek motorcu Ümmet abidir.

Cadde de karıya kıza hava atmak için,babasının parasıyla alıp cici cici motorları sokaklara dökülenler değil,125 lik mondial'i ile tüm Türkiyeyi karış karış baştan sona dolaşan Ümmet abidir motorcu....Birde hani şu küçük motorları beğenmezler veya küçük motorları olanları gezilere almazlar böyle motor gruplarıda biliyorum isim zikretmeyecem işte onlara kapak olsun....

Helal olsun sana Ümmet abi bu Türkiye turunda kalkıp Galataya'da uğramışsın ayağına sağlık....:rendeer:

dedim ya herşey yine çok güzeldi dostlarla olmak güzeldi,biz sitedeki müzisyen,bestekar,güftekar,sanatkar,zenaatkar dostlarıda davet ettik ama heralde televizyon kadar ilgi çekmedi,tv ye çıkan herkes meşhur oluyor ya bizim orda böyle birşey yok.......Orda zaten herkes meşhur:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ccbbdd' Alıntı:
Herşey yine çok güzeldi,Ümmet abimiz kalkıp gelmiş onunla tanışma fırsatı buldum...Kendiside sahnede gezilerinin nasıl geçtiğini az da olsa anlattı,işte benim için gerçek motorcu Ümmet abidir.

Cadde de karıya kıza hava atmak için,babasının parasıyla alıp cici cici motorları sokaklara dökülenler değil,125 lik mondial'i ile tüm Türkiyeyi karış karış baştan sona dolaşan Ümmet abidir motorcu....Birde hani şu küçük motorları beğenmezler veya küçük motorları olanları gezilere almazlar böyle motor gruplarıda biliyorum isim zikretmeyecem işte onlara kapak olsun....

Helal olsun sana Ümmet abi bu Türkiye turunda kalkıp Galataya'da uğramışsın ayağına sağlık....:rendeer:

dedim ya herşey yine çok güzeldi dostlarla olmak güzeldi,biz sitedeki müzisyen,bestekar,güftekar,sanatkar,zenaatkar dostlarıda davet ettik ama heralde televizyon kadar ilgi çekmedi,tv ye çıkan herkes meşhur oluyor ya bizim orda böyle birşey yok.......Orda zaten herkes meşhur:queen:
Barış azına sağlık +1000000000:cat:
Barış ayrıca nefis şarkılarınızla bize süper bir akşam daha yaşatığınız için sizlerede çok teşekkür ederim

bu arada en son meşhur etiğimiz arkadaşımız İsmet


İsmet sanada teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Asıl ben size teşekkür ederim.2-3 şarkıyla kulaklarınızı tırmalayıp bana katlandığınız için.Ayrıca sahneyi bana veren sevgili :cat: :rendeer: barış ve hocama da teşekkür ederim
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
judas25' Alıntı:
Asıl ben size teşekkür ederim.2-3 şarkıyla kulaklarınızı tırmalayıp bana katlandığınız için.Ayrıca sahneyi bana veren sevgili :cat: :rendeer: barış ve hocama da teşekkür ederim

ismet yaw kardeşim sende ne cevherler varmış:rendeer: çok beğendik hele besten çok güzeldi. Şimdi alona yla konuşuyorduk, vokalistlerin harikaydı:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Bu arada Kader galatada bir pamuk prensestin geldiğin için çok teşekkür ederim:rendeer:


chopper250' Alıntı:
ismet yaw kardeşim sende ne cevherler varmış:rendeer: çok beğendik hele besten çok güzeldi. Şimdi alona yla konuşuyorduk, vokalistlerin harikaydı:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
:queen: :queen: evet abi ya ne güzel vokal yaptık beyafu:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Yahu gene müthiş eğlendik. acayip oynadık. hatta tuttuk sonerle vokalistlik bilem yaaaa

bizim vokalist olduğumuz hangi şarkıydı? hatırlayan varmı? unuttum da:silent:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
ccbbdd' Alıntı:
dedim ya herşey yine çok güzeldi dostlarla olmak güzeldi,biz sitedeki müzisyen,bestekar,güftekar,sanatkar,zenaatkar dostlarıda davet ettik ama heralde televizyon kadar ilgi çekmedi,tv ye çıkan herkes meşhur oluyor ya bizim orda böyle birşey yok.......Orda zaten herkes meşhur:queen:


[U]barış bey[/U] şimdi sen bizim televizyona çıkmaktaki amacımızı içindeki dürtülere kapılarak meşhur olma isteği sansanda....
biz gecenin 5-6 sına kadar meşhur olma isteği veya arzusuyla bacaklarımız ve sırtımızın ağrılarına katlanmadık, oraya çıkarızda...
2 kelime ederiz benzin zamlarını protesto ederiz çektiğimiz sıkıntıları anlatırız diye gittik...
ne derdimiz ünlü olmak nede popüler olmak amacımız burada olma sebebımız olan MOTOSİKLET ORTAK PAYDASI VE BİZİM SORUNLARIMIZ....
YANİ HER YERDE BİRİLERİNE Bİ LAF DOKUNDURDUM HELAL BANA YAV GİBİLERİNDEN TAVIR TAKINMANIDA ANLAMIYORUM...
BİZ EĞLENMEYEDE GELDİK, HALAY ÇEKMEYEDE.. DARÜLACEZELEREDE ,TV PROGRAMINADA GİTTİK YA SEN??
YA S EN GALATA PROGRAMI HARİCİNDE(SEN KENDIN ORADASIN O Y UZDEN GARANTİ GELECEĞİN) HANGİ ORGANİZASYONA EL VERDİN GÖNÜL VERDİN...
ŞİMDİ Bİ DK DURUP DÜŞÜN....
HANGIMIZIN AMACAI TEK YÖNE EĞİLİMLİ...?
BEN BURAYA GELMEDEN ÖNCEDE GELDIKTEN SONRADA DOSTLUĞUN ARKADAŞLIĞIN BÜTÜN HER EYLEMDE BİRLİKTE OLMASI TARAFTARIYIM....
EĞER LAF SOKMLAR LAF SÖYLEMELER DEVAM EDERSE AMACIMIZA DESTEK OLMAYACAK KANAATİNDEYİM..
BU YAZIMIDA YUKARIDAKİ SÖYLEMİNE CEVAP HAKKIM DOĞDUĞUNDAN DOLAYI YAZDIM...
HİÇ BİR YAZINIZA CEVAP VERMYECEĞİM...


ALLAH ÇARŞINIZA PAZAR EYLESİN.....:queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
ahh ahhh hayat istanbulda bi gün kaçıp gelicem galataya diyecem ben bbaday ağırlayın bakalım beni :p
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
SAVASXXL' Alıntı:
BU YAZIMIDA YUKARIDAKİ SÖYLEMİNE CEVAP HAKKIM DOĞDUĞUNDAN DOLAYI YAZDIM...
HİÇ BİR YAZINIZA CEVAP VERMYECEĞİM...

Hiç bir yazıya cevap vermiycem diye yazmışsın ama bir önceki cümlede de cevap hakkı doğduğundan bu yazıyı yazdığını söylemişsin.

Eee ya şimdi Barış bu yazıya bir cevap yazarda sana yine cevap hakkı doğarsa ne olacak ?

Aslına bakarsan burada sana doğan bir cevap hakkı yok ! Bu şekilde üstüne alınman bana biraz abartılı geldi. Barışın yazısını okudum. Orada sana ya da yaptığın güzel organizasyona söylenmiş bir şey yok. Sen yanlış anlamışsın ve maalesef biraz kırıcı bir yazı yazmışsın.

Ben daha önce bazı başlıklarda Barış'ın sitedeki "sanatçı" veya müzisyen arkadaşları ile oluşan dialoglarına rastlamıştım ve bu yazı o kişilere hitaben yazılmış bir sitem. Bu müzisyen ve/ veya sanatçılar arasındaki bir dayanışma ( ya da dayanışmama :mrgreen: ) konusu...

Ne sen ne ben ne de bir başkası, sanatçı değilse, bu konuda fazla yorum yapamaz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst