[MT İstanbul] 4 Ağustos Cuma Galata Der Saadet 7

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
delipoyraz' Alıntı:
haydi içelim güzelleşelim...::sefereee ::sefereee ::sefereee ::cheeeeer ::cheeeeer ::cheeeeer ::sefereee ::cheeeeer ::sefereee ::cheeeeer ::bira01:: ::bira01::
:cat: :queen: :queen: :queen: bu gece galatadaaa gönlüm hovardaaa:queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
:cat: :queen: :queen: :queen: bu gece galatadaaa gönlüm hovardaaa:queen:

soner artçılarımıda getiriyimmi:queen: :queen: :queen: :queen:



Madem gezi varmış çoğu arkadaş katılamıyormuş o zaman bizde bunlarla oturur rakımızı tokuştururuz ne dersin:queen: :queen: :queen: :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
bekarlık sultanlık.::blusssh:
bu akşam sabahcıyızzzzzzz:flower: :flower: :flower: ::pulp:: ::pulp::

chopper250' Alıntı:
soner artçılarımıda getiriyimmi:queen: :queen: :queen: :queen:

Madem gezi varmış çoğu arkadaş katılamıyormuş o zaman bizde bunlarla oturur rakımızı tokuştururuz ne dersin:queen: :queen: :queen: :mrgreen: :rendeer:

bunlar bize göre biraz yaşlı be reha abi....muhabbetimiz pek uyuşmaz.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmrbaykal' Alıntı:
bekarlık sultanlık.::blusssh:
bu akşam sabahcıyızzzzzzz:flower: :flower: :flower: ::pulp:: ::pulp::



bunlar bize göre biraz yaşlı be reha abi....muhabbetimiz pek uyuşmaz.

tamerrrrrrrrrr hanımın ikimizide kesecekkkkkkkkkk:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
chopper250' Alıntı:
soner artçılarımıda getiriyimmi:queen: :queen: :queen: :queen:



Madem gezi varmış çoğu arkadaş katılamıyormuş o zaman bizde bunlarla oturur rakımızı tokuştururuz ne dersin:queen: :queen: :queen: :mrgreen: :rendeer:
Reha abi ben bu hafta tek geliyorum istersen bitanesini ben getiririm.İnsaniyet namına yararımız dokunsun:queen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
yazdığım tüm yazıları pazartesi silicem abi...
tedarikliyim. havuz yazılarıda aynı şekilde .çaktırma
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
judas25' Alıntı:
Reha abi ben bu hafta tek geliyorum istersen bitanesini ben getiririm.İnsaniyet namına yararımız dokunsun:queen:

kurbanlar artıyor ınınınnnn:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
judas25' Alıntı:
Reha abi ben bu hafta tek geliyorum istersen bitanesini ben getiririm.İnsaniyet namına yararımız dokunsun:queen:
ismet Hayal hiç internete girmiyecekmi:queen:
bu arada çok insancıl olduğun içinde tebrik ederim gözlerim yaşardı:cat: :salut: :salut:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
ismet Hayal hiç internete girmiyecekmi:queen:
bu arada çok insancıl olduğun içinde tebrik ederim gözlerim yaşardı:cat: :salut: :salut:

benimde vicdan azabından dolayı yaşardı Çok sevdiğim iki arkadaşım(şimdilik iki)
kıskançlık cinayetine kurban gidecekler.
:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
chopper250' Alıntı:

benimde vicdan azabından dolayı yaşardı Çok sevdiğim iki arkadaşım(şimdilik iki)
kıskançlık cinayetine kurban gidecekler.
:queen: :queen: :queen:
yanlız omu :silent:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
artcıların abileride bu sitede:queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
yanlız omu :silent:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
artcıların abileride bu sitede:queen:
:cyclopsan :cyclopsan :cyclopsan Abilerimiiiiiiiiiiiiiiii:cyclopsan

üçledik beyler
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
dostdark' Alıntı:
ismet Hayal hiç internete girmiyecekmi:queen:
bu arada çok insancıl olduğun içinde tebrik ederim gözlerim yaşardı:cat: :salut: :salut:
Hayal benim ne kadar iyilik sever birisi olduğumu biliyor.Bişey demez heralde abi.Yoksa der mi:silent: Bu ablalar motoro binince üşümesinler,neyse iki dakka bizim eve uğrar üsütüne kalın bişeyler alırız.Bu arada sıcak bi kahve ikram ederim içi ısınır öyle çıkarız yola.Reha abi her şey senin için. biraz geç gelirim mekana ama napalım insanlık daha önemli:cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
judas25' Alıntı:
Hayal benim ne kadar iyilik sever birisi olduğumu biliyor.Bişey demez heralde abi.Yoksa der mi:silent: Bu ablalar motoro binince üşümesinler,neyse iki dakka bizim eve uğrar üsütüne kalın bişeyler alırız.Bu arada sıcak bi kahve ikram ederim içi ısınır öyle çıkarız yola.Reha abi her şey senin için. biraz geç gelirim mekana ama napalım insanlık daha önemli:cherry:
hadi leynnn:queen:
neyse arkadaşlar şaka bir yana bayağı az kaldı hepinize keyifli bir akşam diliyorum.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
judas25' Alıntı:
Hayal benim ne kadar iyilik sever birisi olduğumu biliyor.Bişey demez heralde abi.Yoksa der mi:silent: Bu ablalar motoro binince üşümesinler,neyse iki dakka bizim eve uğrar üsütüne kalın bişeyler alırız.Bu arada sıcak bi kahve ikram ederim içi ısınır öyle çıkarız yola.Reha abi her şey senin için. biraz geç gelirim mekana ama napalım insanlık daha önemli:cherry:


ismetçim birde bu vardı ben unutmuşum bunuda giydiriver insanlık demii aaaa
hadi sana kolay gelsin
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
http://www.motosiklet.net/forum/attachment.php?attachmentid=2716&stc=1&d=1154697414
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
camadan' Alıntı:
reha abi bunu ben dahil kimse giydiremez

hahahhahhaa bencede, ismettttttttttttttt ne oldu :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
judas25' Alıntı:
Hayal benim ne kadar iyilik sever birisi olduğumu biliyor.Bişey demez heralde abi.Yoksa der mi:silent: Bu ablalar motoro binince üşümesinler,neyse iki dakka bizim eve uğrar üsütüne kalın bişeyler alırız.Bu arada sıcak bi kahve ikram ederim içi ısınır öyle çıkarız yola.Reha abi her şey senin için. biraz geç gelirim mekana ama napalım insanlık daha önemli:cherry:
İsmet hemen bilgisayarını kapat ve uzaklaş
Hayal seni ihbar etmiş
uyarmadı deme:p

:queen: :queen: :queen: :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst