[MT İstanbul] 4 Ağustos Cuma Galata Der Saadet 7

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Forum ortamına kişisel problemler, anlaşmazlıklar taşınamaz. Konu dışı yazışmalarınızı forumun özel mesaj özelliğni kullanarak yapabilirsiniz. Tüm yazılar, yazan kişinin sorumluluğundadır ! Doğabilecek herhangi bir problemden www.motosiklet.net sorumlu tutulamaz!

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: Skullhunter **************
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Tahmin edebiliyorum Tamer'cim.. Sen bana t-shirt yaptırdığında ben de kurban kescem abicim.. :mrgreen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
aybiketa' Alıntı:
Ben anlamadım.. Yemek içkili sanırım...
Alkol ve motor ??

hangi yemek,yemek yokki bu sadece muhabbet..karnı aç olan yemek yiyor...Ha bu arada alkol ve motor neden biliyormusun bizim motorlar alkolle gidiyor...:cherry: duymadınmı yeni yapıldı alkolle giden motor ama zigzag.............
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ccbbdd' Alıntı:
hangi yemek,yemek yokki bu sadece muhabbet..karnı aç olan yemek yiyor...Ha bu arada alkol ve motor neden biliyormusun bizim motorlar alkolle gidiyor...:cherry: duymadınmı yeni yapıldı alkolle giden motor ama zigzag....
:mrgreen: :queen: :queen: Barış benim motoru tarif etmişsin:queen: :queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ben geçen gün bir şişe fotka koydum 70 cl.. Canavar gibi oldu.. 170 km/h gördüm otobanda.. Tavsiye ederim :cat:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
oooo ozaman bende şu semizkumdan kalma azbi göbek alkolü var onu koyarsam nitro etkisi yaparmı? :queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dersaadette motoru ile gelip, bir iki tane içen kedi arkadaşımız minnnoyşh :mrgreen: :queen: :rendeer:

 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
BUGÜN AKŞAM OLUR MU?????......... Ben dün akşamdan başladım talimlere 3-4 bardak dün akşam içtik şimdi bugüne de sabah beri su içiyorumki yer açılsın diye... umarım hayal ettiğim gibi olurda eğlenirim azzzz... görüşmek üzere... hişttt içecek arkadaşlar motorsuz gelsin MOTORLA GELENDE BİRTENE İKİ TANE İÇSİN :cat: :cat: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
oooo ozaman bende şu semizkumdan kalma azbi göbek alkolü var onu koyarsam nitro etkisi yaparmı? :queen:
:queen: Cem abi uçak olur uçakkkkkkk:mrgreen: :queen:

chopper250' Alıntı:
dersaadette motoru ile gelip, bir iki tane içen kedi arkadaşımız minnnoyşh :mrgreen: :queen: :rendeer:

ahanda Reha abi o benim kedim beya
 
Son düzenleme:
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bu hafta sonu Yalova'ya gitmem gerekiyor.Yarın gitmeyi planlıyordum ama Pazar günkü Riva pikniğine gidebilme fırsatım olsun diye bugünden gitmek zorundayım.

Bu sebepten bu akşam Galata'ya gelemiyorum, size şimdiden iyi eğlenceler.:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
olcan138' Alıntı:
Bu hafta sonu Yalova'ya gitmem gerekiyor.Yarın gitmeyi planlıyordum ama Pazar günkü Riva pikniğine gidebilme fırsatım olsun diye bugünden gitmek zorundayım.

Bu sebepten bu akşam Galata'ya gelemiyorum, size şimdiden iyi eğlenceler.:rendeer:
olcan gönüller bir olsun daha çook galatalar olacak :cat:
sana iyi yolculuklar:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
delipoyraz' Alıntı:
BUGÜN AKŞAM OLUR MU?????......... Ben dün akşamdan başladım talimlere 3-4 bardak dün akşam içtik şimdi bugüne de sabah beri su içiyorumki yer açılsın diye... umarım hayal ettiğim gibi olurda eğlenirim azzzz... görüşmek üzere... hişttt içecek arkadaşlar motorsuz gelsin MOTORLA GELENDE BİRTENE İKİ TANE İÇSİN :cat: :cat: :rendeer: :rendeer: :rendeer:

ben yokum ya gelirsin tabi nerelerdesin sen yaa
selamımı söyledimi dediklerimle beraber mak_if di galiba mehmet akif
hadi git git tamam git eglen biraz çok içmeyin ben içerim sizin yerinize:)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
GÖKSEL...' Alıntı:
ben yokum ya gelirsin tabi nerelerdesin sen yaa
selamımı söyledimi dediklerimle beraber mak_if di galiba mehmet akif
hadi git git tamam git eglen biraz çok içmeyin ben içerim sizin yerinize:)

hadi beee..... sen yokmusun bak buna üzüldüm, zaten hiç tanıdık yok sanırım içer içer sızarım bende... anlaşıldı :(:pale:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Eveeet saatler kaldı
:flower: :king: :flower: :flower: ::sefereee ::sefereee ::hosgeldi ::friends: ::cheeeeer ::cheeeeer ::fool:: ::xblink:: ::xblink:: ::bira01:: ::bira01:: ::saskin:: ::saskin:: ::deliir:: ::dalga:: ::alkiis:: ::deliir:: ::koop:: ::biggrinn ::tutkuy:: ::sefereee ::sefereee ::sefereee
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
haydi içelim güzelleşelim...::sefereee ::sefereee ::sefereee ::cheeeeer ::cheeeeer ::cheeeeer ::sefereee ::cheeeeer ::sefereee ::cheeeeer ::bira01:: ::bira01::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst