[MT İstanbul] 30 Eylül Pazar Anadolu Yakası İftar Buluşması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
[MT İstanbul] 30 Eylül Pazar Anadolu Yakası İftar Buluşması

ARKADAŞLAR İFTAR BULUŞMASI İPTAL OLMUŞTUR

bU İŞE GÖNÜLLÜ OLAN ARKADAŞLARDAN BAŞKA BİR BULUŞMA BEKLİYORUZ SAYGILAR


Merhaba Arkadaşlar ;

İkinci iftar buluşmamızın detayları şöyle ;

ZAMAN: Malum 30 eylül pazar, saat: 18:30 ( 18: 59 iftar vakti )

Menü:

İftar tabağı: hurma-reçel-bal-tereyağ-siyah zeytin-yeşil zeytin

Çorba : Mercimek ( süzme ......)( limitsiz)

Ara sıcak: sigara böreği

Salata

Pilav ( limitsiz )

Bolonez soslu makarna ( limitsiz )

Sebzeli tavuk ( limitsiz )

Izgara Tekirdağ köftesi

Cola ( limitsiz )

Su ( limitsiz )

Tatlı: Waffle

Çay ve nescafe ( Limitsiz )

Tavla,Tabu,upwords,janga,okey ( limitsiz ) :queen: beni yenebilene

ÜCRET: 24.00 ytl ( Kredi kartı geçerlidir )

Önemli Açıklama: Bu menüdeki ürünleri limitli olarak almak 48 ytldir,bilginize

Kesin gelecekler ismini yazdırırsa seviniriz.

Saygılarımla
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
otobüs duragının arkasında yolun yarım kat altında olan yer bu dimi:silent:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben gelebilirim belki. bugün kesin birşey söylemeyeyim.
bir de fiyat biraz yüksek gibi (bana göre, menünün içeriği düşünüldüğünde normal), katılım fazla olmayabilir.
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Vallahi basligi gorunce sevindim :) Bir onceki iftari ne yazik ki "kacirmistim" tek kelimeyle, bunu kacirmam. Geliyorum pazar gunu :cat:

Ama fiyat konusundaki endiselere de katiliyorum, katilimin artmasi adina fiyati daha dusuk bir yer bulamaz miyiz acaba :silent:
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aynı fikirdeyim 24YTL çok fazla, Ümmet abi 13YTL gibi bir rakamdan anlaşmıştı.

Aramızda asgari ücretle çalışanların da olduğunu unutmamak lazım.

Mekan veya fiyat değişimi için birşeyler yapmaya çalışırsanız iyi olur.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
menü çok fazla ve fiyat yüksek bencede,menü istediği kadar fazla olsun zaten hepsi yenmez,

daha uygun bir yer ayarlanabilirse katılım daha fazla olur

ümmet abi :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Merhaba Arkadaşlar ;

İkinci iftar buluşmamızın detayları şöyle ;

YER: Acıbadem cad. No: 124 SHERBETT CAFE

TARİF: Kadıköyden çamlıcaya devam ederken,Acıbadem E-5 köprüsüne gelmeden sağdan ikinci apartman.
Yanında şengüller mağazası var

ZAMAN: Malum 30 eylül pazar, saat: 18:30 ( 18: 59 iftar vakti )

Menü:

İftar tabağı: hurma-reçel-bal-tereyağ-siyah zeytin-yeşil zeytin

Çorba : Mercimek ( süzme ......)( limitsiz)

Ara sıcak: sigara böreği

Salata

Pilav ( limitsiz )

Bolonez soslu makarna ( limitsiz )

Sebzeli tavuk ( limitsiz )

Izgara Tekirdağ köftesi

Cola ( limitsiz )

Su ( limitsiz )

Tatlı: Waffle

Çay ve nescafe ( Limitsiz )

Tavla ( limitsiz ) :queen: beni yenebilene

ÜCRET: 24.00 ytl

Kesin gelecekler ismini yazdırırsa seviniriz.

Saygılarımla

Listemiz

1-skullhunter
2-Borty+1
3-chaplin ( kararsız )
4-

tavla konusunda çok idalı olmuş hatırlatayım dedim :queen:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Arkadaşlar menüyü dikkatle incelerlerse fiyatın pahalı olmadığını görebilirler,

Bu bence fiyatla ilgili değil, insanların tercihleri ile ilgili

mesela ben ayak üstü yemek yemem, benim için yediğim yerin, yemeğin mekanın kalitesinin önemi vardır.

bir ingiliz atasözü derki 'ucuz mal alacak kadar zengin değilim'

sadece waffle 7 ytl, kahveninde 5 ytl olduğu düşünülürse bu anlaşılır.

Bu bir tercih, bir kantinde 7 ytlyede iftar yaparsınız, esnaf lokantasında 10-15 ytlyede,

evet ramazanda biri böyle bir iftar yapar bende bakarım, bana uyar uymaz giderim,gitmem.

yemekleri içeriği beğenmem gitmem,fiyatı beğenmem gitmem.

ama asla ve kat'a leblebiyle antep fıstığının aynı fiyata olmasını beklemem.

bir arap atasözüde derki.

kusur arayan meziyet görmez, meziyet arayan kusur görmez.

saygılarımla
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
borty, ben yazdığım mesajda, fiyat çok fazla demedim dikkat edersen.
menünün içeriğine göre fiyatın normal olduğunu söyledim. ancak buradaki birçok arkadaşımız için bu fiyat pahalı gelebilir. daha ucuz bir menünün kalitesi tabi ki tartışılır.
sana söylediklerinden katılıyorum.
ama dediğim gibi, bu fiyatı veremeyecek olanlar var aramızda. yapılan bu iftarların amacı kaliteli yemek yemekten ziyade, bir arada olmak sohbet etmek.
böyle bir fiyata katılımın fazla olacağını zannetmiyorum ne yazık ki..
söylediklerinde haklısın ama fiyat (veyahut mekan) değişmezse, 3-4 kişiyle iftar açarsınız.
kendi adıma konuşarak şunu söylemek istiyorum.
çok şükür ben bu parayı verebilecek durumdayım. ancak hep bir arada olamayacaksak ben de oyumu gelmemekten yana kullanacağım.
amaç yemek yemek değil, bir arada olmak.:cat:
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
lespaul;

ne güzel yazmışsın dostum haklısın, bende onu açıklıyorum, basit basic bir iftar olmasındansa menünün güzel olduğu saat kısıtlamasının olmadığı ve çok daha fazla eğlenileceğini bildiğim için bu şekilde olmasını teklif ettim.

yoksa 15 ytlye,çorba,bir tabağın içinde pilav,salata,tavuklu az bi yemeke,dandik tatlılı menüler var.

şahsım adına bundan hiç keyif almıyorum, yalnız ucuz mal alacak zengin değilim, bu sözü gerçekten herkes dikkate alsın.

yazarlık işimin yanı sıra gıdada benim işim ve neler yapıldığına inanamazsınız.

BİR ŞEYİ ALIRKEN MALIN KALİTESİNE DEĞİLDE FİYATINA BAKIYORSANIZ, BAŞTAN KUSURLU MAL ALDIĞINIZI KABUL EDİYORSUNUZ DEMEKTİR.

ALLAH gelendende gelmeyendende razı olsun ve herkezin orucunu makbul ve müesser eylesin.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eğer ucuz ve kaliteli olsun diyorsanız devlet lokantalarında yer ayırtılabilir... Gerçekten yemekleri gayet güzel ve oldukça ucuz...
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Pazar günü tatil günüm gelirim :cat:

Gene de ? koyun yan tarafına da son anda aksilik çıkarsa sizin için problem olmasın :wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
birisi fethi paşa korusunu arayıp görüşsün
olmassa yarın ben ararım
13-14 ytl ye süper menüler veriyolar
mekan süperr oldukkça otantik
avrupa yakasınada uygun anadoluyada..:wiinkk:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
Bende Geliyorum menü yü görünce gözlerim fıldır fıldır oldu valla fiyata gelincede kredi kartı geçiyo mu diye sorsam ayın son günü malum :)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Katilim az olacaga benziyor arkadaslar :( Baska bir yer arayisina girmek icin fazla gecikmesek bence iyi olacak..

@GKN Fethipasa'yi ben dun aradigimda pazara kadar rezervasyonlarin dolu oldugunu soylemisti. Bugun pazar gunu de dolmustur eminim..

Fethipasa'dan baska mekan da ben bilmiyorum bilen kisiler yardimci olursa organizasyon iptal olmak zorunda kalmaz :pale:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Arkadaşlar boy a söyleyin bizi horhor daki ocakbaşına götürsün.Tatlı dahil 15 ytl ye doya doya yeriz vallahi hemde.(bu arada bu menüye bu fiyat uygun bence.En uyduruk yer bile 30 Ramazan ancak bu kadar kullanılır.Hem önemli olan yer değil birlikte olmak bence.)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
144
Arkadaşlar boy a söyleyin bizi horhor daki ocakbaşına götürsün.Tatlı dahil 15 ytl ye doya doya yeriz vallahi hemde.(bu arada bu menüye bu fiyat uygun bence.En uyduruk yer bile 30 Ramazan ancak bu kadar kullanılır.Hem önemli olan yer değil birlikte olmak bence.)

Evet Metin abi, menuye gore fiyat uygun ama Aye'nin da dedigi gibi katilimin artmasini istiyorsak herkese hitap eden bir bulusma ayarlamaliyiz. Bunun da yolu fiyatin dusuk tutulmasindan geciyor bence de. Sonucta insanlar luks bir restoranda yemek yeme istegi ile gelmiyor olacak, bulusmak sohbet etmek ve guzel vakit gecirmek icin geliyor olacak :wiinkk: :rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst