[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
alderney' Alıntı:
Arkadaşlar motosikletleri nereye park ediyoruz?

sirkeci yönünden gelip galata köprüsünü geçtikten ve de sağa döndükten sonra iskeleye doğru devam ediyormuşuz ve iskeleyi geçtikten sonra mekana yakın bir yere park edebiliyormuşuz gidince bakicez artık
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
arkadaslar mekan koprunun karakoy, bogaza bakan-haliç degil!- tarafındaki ilk yer
yani karakoy iskelesinin tam karsısındaki koprunun altındaki ilk mekan dersaadet!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
herkesler nerde ya bu akşam ne sakin buralar millet yarına enerji depoluyor galiba :mrgreen: :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
UNFORGETABLE' Alıntı:
Dedim Ya Park Sorunu Olucak Mi ?
arkadaşlar park sorunu olmicaktır (geçen sefer olmadı). köprünün hemen başına bırakıyorz motorlarımızı. oturacağımız yerden rahatlıkla göreceksiniz motorlarınız. onun için çekinmeyin motorla gelmekten:cat:
 
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
13
arkadaşlar ben gelemiyorum full mesai
size ii eğlenceler
tüm katılımcı arkadaşlar kusura kalmayın
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydın MT nin güzel insanlarııııııııı.......
günaydın türkiyeeee.....
artık saaatler kaldı veeee ....
ben şimdiden tek tek basaraktan
bade süzerekten..
dayak yiyerekten
gel canım gel amman şarkısıyla..
çalışmaya başladım...:queen:

arkadaşlar ne zamandan beri motorlar park sorunu yaşıyor anlamadım..:silent:
sıkılan getırsı DER SAADET in önüne koysun kimene..:bounce:
ilk kez gelenler 2 adet DER SAADET var karaköy tarafındakı ilk mekan karışmasın..:cat:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
kardeşler hepinize iyi günler dilerim bidaha ki carşamba galatada toplanamıyorz duyrulur nedeni belediyenin kapasite raporu aslında bu hafta engeleyeceklerdi ama araya hatırlı abilerimizi soktum, burası biraz reklam koktu ama doğrusu bu, nufusluyuz abi kabahatmi,cıktım başkana ya arkadaş size ne yaptık toplantıları engeliyorsunuz diye sordum, bana dediği aynen şu gel otur bi cay iç bende olayın iç yüzünü sana anlatayım dedi. Başladı anlatmaya mühendisler gelmiş hepsi okumuş coçuklar köprüde ölcüm yapmışlar ve demişlerki başkanım biz bu kadar kalabalığı kaldıramayız köprünün bilmem ne bağlantıları esner yok cart olur yok curt olur.Başkana dedim ben lam dan cumdan anlamam bize yer göster orda toplanalım dur dedi,, ve sevgili Tayibe tlf actı, al sen konuş dedi ve anlattım derdimi o da bana üzülme Ahmedim dedi ve yeri gösterdi ARKADAŞLAR BİDAHA Kİ HAFTA VE SONRALARI BOĞAZ KÖPRÜSÜNDE TOPLANIYORUZ VE SAYIN ERDOĞANI DA KEYİF ADAMLARI LİSTESİNE ALDIM GERCİ SİZE DANIŞMADIM AMA KENDİ İNSİYATİFİMİ KULANDIM HAYIRLI OLSUN
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ahmet abi orası süper oluryaaaa..
ama benim 46 kızım nazlıdır..oralar rüzgarlı üşümesin..:queen:
bu arada köprünün altında iple asılımı takılıcaz..
yoksa üstünde arabaları masa olarakmı kullanıcaz bi açıklama getirsen ..
bi yardımcı olbe abiii...:queen: :bounce: :cherry:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet günaydın hadi bakalım istanbul yıkılıyor nerde kalmıştık :)

Luxor' Alıntı:
beyler bende çok gelmek isterdim.hatta gelmek istemesem bile ashes olayı var (tehlikeli adam valla, yamuğa gelmez şimdi he demek lazım ona da) ama malesef iş sebebiyle gelemiyorum.ama sizlerle birlikteyim her zaman aklımdasınız.malesef ben o akşam gece 01:00 e kadar çalışıyorum.artık benim yerime de içersiniz.
ama site aahalisinin onayını almadan içmeyin, ne içeceğinizi söylesinler, sonra tatsızlık çıkmasın gene :p ...
kendinize iyi bakın ve bol bol eğlenin...
:bounce:

ps... pardon yanlış yazmışım. "bir ashes olayı var DI". geçmiş zaman yani.
artık YOK...::angry2::
savaş seni bir yakalarsam yakıcam benzin döküp gözüme görünme sakın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
GÜNAYDIN MİLLET..
bakıyorum sabahlara kadar yazmışsınız elinize kolunuza sağlık..okuyamıyacagım pek vaktim yok akşam görüşmek üzere ..hepinizi seviyorum güzel insanlar..
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
camadan' Alıntı:
saatleri sayıyorum yahu az kaldı neyse

anaa abim saymayı ögrenmişş...:)
yandık akşam bana atılan yumrukları sayarsın abi...:pr:
abi benden masa olmaz olsa olsa döner sandalye olur...:queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bakalım akşam biz saat 8 gibi ordayız evet elleri görelim istanbul sallanıyor galata :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Ben CİDDİ KONU YAZARIM

vedat kaya' Alıntı:
ahmet abi orası süper oluryaaaa..
ama benim 46 kızım nazlıdır..oralar rüzgarlı üşümesin..:queen:
bu arada köprünün altında iple asılımı takılıcaz..
yoksa üstünde arabaları masa olarakmı kullanıcaz bi açıklama getirsen ..
bi yardımcı olbe abiii...:queen: :bounce: :cherry:
Vedat sen dalgamı geciyorsun biz koskoca devlet büyükleriyle konuşalım sen fırıldaklık yap olmaz abi olmaz, bak ben ciddiyim hatta akşam haberlerini seyretmişindir 4 arkadaşı görevlendirdim, dün onlarda GS bayrağını kesiyo ayaklarıyla orayı incelediler, yer okey şimdi onları karakoldan cıkarmaya gidiyorum, onlarda bizden keyif adamları, haftaya boğaz köprüsündeyiz orası da dar gelirse FATİH SULTAN MEHMET teyiz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
Günaydıııın
hazırmıyız:rendeer: :rendeer:
Kardeşim MT bildiğim kadarıyla her zaman hazırdır.

Bu arada herkeslere günaydın
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst