[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende ikinci yazan oliyim bariii.
mükemmel bi geceydi. herşey süper, ortam süper, arkadaşlık süper,
hepinizin ellerinde sıkıyor, yanaklarınızdan öpüyorum. :queen:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Khutuck' Alıntı:
İlk kaçan ben oldum maalesef. Gayet güzel bir geceydi :)

ilk kaçan sen olmadın hooppp
ilk ben kaçtım bi kerem...
inkar edemezsin... :p
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Bu güzel gece için emeği geçen herkese çok teşekkürler.. (Walla isterseniz liste verin tek tek yazayım sonra yanlış anlaşılıyo :p) Özellikle gitarist arkadaşın Johny B. Good yorumunu çok beğendim; kulağımızın pası silindi sayesinde.. :)
Bahreyn'imi içtim, muhabbetimi ettim, mutlu mesut evime döndüm; daha ne isterim.. :)
Tekrar görüşmek üzere sevgili MT dostları, sağlıcakla kalınız.. :bounce:
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
31
günaydın :)
dün gece için emeği geçen bütün arkadaşlara teşekkür ederim.:rendeer:

herşey çok güzeldi çok eğlendik . :cat:

benim mesai başladı size kolay gelsin:queen:


muzo , ekledim yazıyı
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
gunaydın dostlar! dun gece için coook teşekkurller! emeği geçen, gelip eğlenceyi yasayan ve yasatan herkeseeeeeeeeee:rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
Günaydın Arkidişler,

Nabersiniz? Eğlenceye devam Haydi!

ay durun oynamayayım artık işyerindeyim :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst