[MT İstanbul]19 Temmuz 2006 Galata Der Saadet-6

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
ersen nerde olacak nerde şak şak orda ersen, if şak şak is finish ersen is going:queen: çarşamba günü ordaki yerini alır kimse merak etmesin lüksör sende gel bu sefer, yaşlıgünüme gelmedin zaten,ha birde bu arada Mete alt tire han bana hediye almıştın da evde unutmuştun ya,tamam bu çarşamba getir kabul ederim:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Luxor' Alıntı:
ashes nerde yaw, ne zamandır sesi soluğu çıkmıyor
iyidir inşallah
ersen olmadan geceler çekilmez beaaaaaa
dostum yeterki gel ersende gelecek merak etme
ben ona söylerim dostların seni özlemiş geliyorlar diye :cat:

mete_han' Alıntı:
ersen yine bildiğin gibi...Rakı şişesindeki şirin balık N E M O
mete han gel dostum bak imzanda geyik adamları yazıyor ama sonu önemli adam :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Arkadaşlar öncelikle merhaba, şu an itibariyle aynı il sınırları içerisindeyiz. Akşama toplantınıza gelmeye çalışıcağımı belirtmek isterim. Şimdiden MT İzmir'in hepinize çok selamı var. Akşama Orda görüşürüz.

Bakalım bizim gibi eğlenebiliyormusunuz........:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
Tenten bi kere biz siz olamayız, fark var aramızda, fark İZMİR in kızları cok güzel, yalan varmı, abartı varmı, yok, öyleyse ben ve sen haklıyız
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
23
bana sormanıza bile gerek yok :) zaten barışla beraber erkenden oradayım :)
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
normalde çarşambaları spor olayım var ve bu galata cıktıktan sonra ekmeye basldım yaaa. neyse yapcaz bı operasyon gene naapalım. gec de olsa gelmeye calısccam hersey yolunda gıderse diim.gorusuruk.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
TenTen35' Alıntı:
Arkadaşlar öncelikle merhaba, şu an itibariyle aynı il sınırları içerisindeyiz. Akşama toplantınıza gelmeye çalışıcağımı belirtmek isterim. Şimdiden MT İzmir'in hepinize çok selamı var. Akşama Orda görüşürüz.

Bakalım bizim gibi eğlenebiliyormusunuz........:)

Hoşgeldin ten ten35:rendeer: :rendeer: :rendeer:
eğlenmek mi:silent: bu bizim yaşam felsefemiz:queen:


Bu arada arkadaşlar başlığı İSTANBUL MT daiye açtık ama bu akşam ANTALYA MT-İZMİR MT-BURSA MT de aramızda olacak yani MT Motosiklet Türkite olacağız
Birdahaki çarşamba ALMANYA MT den gelen olursa şaşmam

bu arada Karakızdan sonra Tenten35 izmir buraya taşınıyor buradan İZMİR MT ye çok selamlar onları çook seviyoruz:rendeer: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlaşıldı soner gene biz kapatıcaz tükkanı

abooooooovvv
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
gökselim kelim kanaryam işten atılacan beraber dönerız erkenden gece 3-4 gıbı muhahahaha:mrgreen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
GÖKSEL...' Alıntı:
anlaşıldı soner gene biz kapatıcaz tükkanı

abooooooovvv
yafu oradan da direk senin işyerinin önüne gider orada yatarız nasıl olsa erken gelen biri seni uyandırır:queen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonercim bana bir kişi daha ekliyebilirmisin?sevgiler:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
chopper250' Alıntı:
sonercim bana bir kişi daha ekliyebilirmisin?sevgiler:rendeer:
:rendeer: memnunuyetle
abi bu arada akşam senin yazını okudum
sonunu çok merak ettim
bu akşam bana söylersin herhalde:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark' Alıntı:
:rendeer: memnunuyetle
abi bu arada akşam senin yazını okudum
sonunu çok merak ettim
bu akşam bana söylersin herhalde:rendeer:
öncelikle sağol kardeşim,aklıma geldikçe yazmağa çalışıyorum.ama sonlarına doğru çok duygulanacağız.sizleri seviyorum:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAVASXXL' Alıntı:
gökselim kelim kanaryam işten atılacan beraber dönerız erkenden gece 3-4 gıbı muhahahaha:mrgreen:

olur abim yarın senin yanında başlarım işe:queen:

dostdark' Alıntı:
yafu oradan da direk senin işyerinin önüne gider orada yatarız nasıl olsa erken gelen biri seni uyandırır:queen:

yatarız yatmasınada caddeden ilk çöpçüler geçiyor süpürmesinler bizi
:) gözümüzü halkalı çöplügünde açmayalım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
chopper250' Alıntı:
öncelikle sağol kardeşim,aklıma geldikçe yazmağa çalışıyorum.ama sonlarına doğru çok duygulanacağız.sizleri seviyorum:rendeer:

reha abi yengemle geliyorsun galiba şimdiden hoşgeliyorsunuz:rendeer:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÖKSEL...' Alıntı:
reha abi yengemle geliyorsun galiba şimdiden hoşgeliyorsunuz:rendeer:
sağol kardeşim birde yeni üye var bayan, belki şebo ile arkadaş olurlar ikisi:rendeer:akşama az kaldı:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst