çalışma gelll burası Galataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:queen:T_uruncu' Alıntı:::cheeeeer ::cheeeeer ben de gelmeye çalışcammm
dostum yeterki gel ersende gelecek merak etmeLuxor' Alıntı:ashes nerde yaw, ne zamandır sesi soluğu çıkmıyor
iyidir inşallah
ersen olmadan geceler çekilmez beaaaaaa
mete han gel dostum bak imzanda geyik adamları yazıyor ama sonu önemli adam :cat:mete_han' Alıntı:ersen yine bildiğin gibi...Rakı şişesindeki şirin balık N E M O
TenTen35' Alıntı:Arkadaşlar öncelikle merhaba, şu an itibariyle aynı il sınırları içerisindeyiz. Akşama toplantınıza gelmeye çalışıcağımı belirtmek isterim. Şimdiden MT İzmir'in hepinize çok selamı var. Akşama Orda görüşürüz.
Bakalım bizim gibi eğlenebiliyormusunuz........![]()
yafu oradan da direk senin işyerinin önüne gider orada yatarız nasıl olsa erken gelen biri seni uyandırır:queen:GÖKSEL...' Alıntı:anlaşıldı soner gene biz kapatıcaz tükkanı
abooooooovvv
:rendeer: memnunuyetlechopper250' Alıntı:sonercim bana bir kişi daha ekliyebilirmisin?sevgiler:rendeer:
öncelikle sağol kardeşim,aklıma geldikçe yazmağa çalışıyorum.ama sonlarına doğru çok duygulanacağız.sizleri seviyorum:rendeer:dostdark' Alıntı::rendeer: memnunuyetle
abi bu arada akşam senin yazını okudum
sonunu çok merak ettim
bu akşam bana söylersin herhalde:rendeer:
SAVASXXL' Alıntı:gökselim kelim kanaryam işten atılacan beraber dönerız erkenden gece 3-4 gıbı muhahahaha:mrgreen:
dostdark' Alıntı:yafu oradan da direk senin işyerinin önüne gider orada yatarız nasıl olsa erken gelen biri seni uyandırır:queen:
chopper250' Alıntı:öncelikle sağol kardeşim,aklıma geldikçe yazmağa çalışıyorum.ama sonlarına doğru çok duygulanacağız.sizleri seviyorum:rendeer:
sağol kardeşim birde yeni üye var bayan, belki şebo ile arkadaş olurlar ikisi:rendeer:akşama az kaldıGÖKSEL...' Alıntı:reha abi yengemle geliyorsun galiba şimdiden hoşgeliyorsunuz:rendeer: