[MT İstanbul]19 Temmuz 2006 Galata Der Saadet-6

Katılım
22 Haz 2006
Mesajlar
61
gökselim eklenmişiz listeye ama $eBo yine +1. yaw soner benim bi nickim var dimi ama! bu çarşamba bizi erken azad et olurmu soner bak geçen çarşambadan beri uykumu alamadım hala uyuyorum:mrgreen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
$eBo' Alıntı:
gökselim eklenmişiz listeye ama $eBo yine +1. yaw soner benim bi nickim var dimi ama! bu çarşamba bizi erken azad et olurmu soner bak geçen çarşambadan beri uykumu alamadım hala uyuyorum:mrgreen:
:pale: özürr :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuyu İkİ Üye Okuyor

GÖksel Ve Dostdark

Allahim Ya Gene İkİmİz KalmiŞiz Dostum

Nasil İŞ Bu Anlamadim

tabi şebocum üyelerin isimleri ayrı yazılıyor

sende gelicekmiydinki:queen: yarın akşam
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
evet arkadaşlar kamp bölümüne bir kaç yeni resim daha aktarıyorum haberiniz olsun:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Olurmu öyle şey benim ne işim olur senin olmadıgın yerde
tabiki olacaksın gelmezsen darılırım valla yav sana takılmıycamda kime takılıcam hayatım
::eek:uups:: ::eek:uups:: ::eek:uups:: ::eek:uups::
:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
GÖKSEL...' Alıntı:
Olurmu öyle şey benim ne işim olur senin olmadıgın yerde
tabiki olacaksın gelmezsen darılırım valla yav sana takılmıycamda kime takılıcam hayatım
::eek:uups:: ::eek:uups:: ::eek:uups:: ::eek:uups::
:queen: :queen: :queen: :queen:

kıvır göksel kıvır:queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizlerde ögrendik napalım abicim bak yarın nasıl kıvırıyorum:)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
GÖKSEL...' Alıntı:
sizlerde ögrendik napalım abicim bak yarın nasıl kıvırıyorum:)
çarşamba kıvırma akşamı zaten
oynamaya geldim oynamaya düğün dernek göbek atmaya...:queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonerim dersaadetim dostum drakım
iznik kampım mondialim sarım canım abim
gözünü seveyim yarın ben gitmezsem bile gel
saat 11 gibi kov beni işe gidemiyorum yav
yoksa sabahlasakmı anasını satayım
offff çarşamba akşamı offff ki ne offf perşembe sabahı
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
GÖKSEL...' Alıntı:
sonerim dersaadetim dostum drakım
iznik kampım mondialim sarım canım abim
gözünü seveyim yarın ben gitmezsem bile gel
saat 11 gibi kov beni işe gidemiyorum yav
yoksa sabahlasakmı anasını satayım
offff çarşamba akşamı offff ki ne offf perşembe sabahı
göksel gel ben seni erken yollarım
aslında patronunu da bize katsan olay biter sabaha kadar bir güzel oynarız ve perşembe ikinizde geç gidersiniz:cat: :queen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
artık der saadet toplantılarıyla ilgili çok şey söylemeye gerek yok herkes biliyor eğlencenin nasıl olduğunu ,bütün MT davetlidir....Ben el mecbur zaten ordayım...hepinizi beklerim
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
ccbbdd' Alıntı:
artık der saadet toplantılarıyla ilgili çok şey söylemeye gerek yok herkes biliyor eğlencenin nasıl olduğunu ,bütün MT davetlidir....Ben el mecbur zaten ordayım...hepinizi beklerim

Barış'çım olsun! Biliniyoda biz ısınmaya bu sayfalardan başlıyoruz napalım.Kondüsyon tavan yapıyo o gece ama ertesi 3 gün ayaklarım ağrıyo_Olsun!:cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
evettttttttttttttttttt
yine bir çarçamba geldiiiiiiiiiiiiii
::shake2:: ::hosgeldi ::friends: ::sefereee ::cheeeeer ::fool:: ::sorcerer ::bira01:: :flower: :flower: :king: ::exclaim: ::dalga:: ::deliir:: ::koop:: ::miiz:: ::haapppy: ::biggrinn ::shake2:: ::tutkuy:: ::xblink:: ::xblink:: ::bira01:: ::xs06:: ::xrock:: ::comico:: ::comico::
bu nasıl bir çarşambadır yaaa:silent:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
317
yaz listeye yaz bizide eğlence var ogün dagıtmak gerek arada bir bugun efkar var bende yazıyorum duyan vardır elbet. fazla yormamak lazımmm..:wiinkk:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
gel babam gel 89 mb resim var yandık :queen:
site açılmicak valla :queen:
ımageshark a atıyom şimdi
bakalım kaç saatte gidicek
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cuk_o' Alıntı:
gel babam gel 89 mb resim var yandık :queen:
site açılmicak valla :queen:
ımageshark a atıyom şimdi
bakalım kaç saatte gidicek
şükrü onları bana mail at yağrın azar azar yüklerim
ama hepsini bir mailde gönderme 10 ar 10 ar yolla
[email protected]

berkforce' Alıntı:
yaz listeye yaz bizide eğlence var ogün dagıtmak gerek arada bir bugun efkar var bende yazıyorum duyan vardır elbet. fazla yormamak lazımmm..:wiinkk:
valla biz bütün haftanın sitresini her çarşamba atmaya alıştıkkkk:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ashes nerde yaw, ne zamandır sesi soluğu çıkmıyor
iyidir inşallah
ersen olmadan geceler çekilmez beaaaaaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst