- Katılım
- 23 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,761
- Konu Yazar
- #21
:rendeer: Aramıza hoşgeldin dostum:rendeer:aydinolmez' Alıntı:Bende sizlerle tanışıp aranızda olmayı çok istiyorum.Geçen çarşamba günü sizleri galata köprüsünde dışardan seyretdim bir motor meraklısı olarak aranızda olmak istedim buğün ise tesadüf sidede sizleri buldum ve siteye üye oldum.Benide aranızda kabul ederseniz beni çok mutlu edersiniz.Görüşmek dileği ile...............:rendeer:
bu çarşamba tanışmak dileğiyle mutlu kal:rendeer:
Tuğba bilmiyorum yani KEYİF ADAMI olupta toplantılara gelmeyen tek kişisindishy' Alıntı:keşke öle bişey olsa,,listeye yazınca gelme zorunluluğu,,
ben aynen " babacım listeye yazıldım,,gitmezsem ceza var " derim :queen: :queen: :queen: hahaaha :mrgreen:
bizi antalyaya getirtme
al babanıda gel işte yaa:rendeer:
Emrah dostum zaten iznik kampda raslaşamadık bu çarşamba hasret gideririz artık:rendeer:araltı' Alıntı:EEEEHHHHH YETER BE HER HAFTA ÇARŞAMBA BUNE BE SİZİ Mİ DİNLİCEZ !!!
LEYN SESİNİZ TAAAA TAKSİME GELİYO BE GECENİN Bİ YARILARINA KADAR AYIP BU KADAR EĞLENİLİNİRMİ YETER ŞİKAYET EDİCEM KÖPRÜYÜ YIKÇAKSINIZ ADAMLAR ZATEN 10 SENEDE Bİ YAPIYO Bİ KÖPRÜYÜ !!!
Dostların en darkı beni unutma :cherry:
Son düzenleme: