[MT İstanbul]19 Temmuz 2006 Galata Der Saadet-6

Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
aydinolmez' Alıntı:
Bende sizlerle tanışıp aranızda olmayı çok istiyorum.Geçen çarşamba günü sizleri galata köprüsünde dışardan seyretdim bir motor meraklısı olarak aranızda olmak istedim buğün ise tesadüf sidede sizleri buldum ve siteye üye oldum.Benide aranızda kabul ederseniz beni çok mutlu edersiniz.Görüşmek dileği ile...............:rendeer:
:rendeer: Aramıza hoşgeldin dostum:rendeer:
bu çarşamba tanışmak dileğiyle mutlu kal:rendeer:

dishy' Alıntı:
keşke öle bişey olsa,,listeye yazınca gelme zorunluluğu,,
ben aynen " babacım listeye yazıldım,,gitmezsem ceza var " derim :queen: :queen: :queen: hahaaha :mrgreen:
Tuğba bilmiyorum yani KEYİF ADAMI olupta toplantılara gelmeyen tek kişisin:pale:
bizi antalyaya getirtme :p :queen:
al babanıda gel işte yaa:rendeer:

araltı' Alıntı:
EEEEHHHHH YETER BE HER HAFTA ÇARŞAMBA BUNE BE SİZİ Mİ DİNLİCEZ !!!

LEYN SESİNİZ TAAAA TAKSİME GELİYO BE GECENİN Bİ YARILARINA KADAR AYIP BU KADAR EĞLENİLİNİRMİ YETER ŞİKAYET EDİCEM KÖPRÜYÜ YIKÇAKSINIZ ADAMLAR ZATEN 10 SENEDE Bİ YAPIYO Bİ KÖPRÜYÜ !!!


Dostların en darkı beni unutma :cherry:
Emrah dostum zaten iznik kampda raslaşamadık bu çarşamba hasret gideririz artık:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
babam gelirse erseni napıcaz :queen: artık ayrı ayrı oturur tanışmıo gibi yaparız :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
dishy' Alıntı:
babam gelirse erseni napıcaz :queen: artık ayrı ayrı oturur tanışmıo gibi yaparız :queen:
biz babanı oyalarız merak etme dışarı çıkıp kaybolan halayların birine verdikmi bir haftada dönemez der saadete:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
puhhahahahaha erseni de alır kaçarım o zaman :queen:
ne güldüm çıkar ayak,,hadi uçtum bennnn :mrgreen:
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
mutluemlak' Alıntı:
mutluemlak abı
gordunmu... 110c ıle senın fazer i solladım
liste başı benim....:)
soner kardeşim ellerine sağlık...:cat:
abı bu galata organızasyonu olmasa hatfa bıtmıycek gıbı gelıyor...:)
carşamba aksamı görüşürüzzzz....:queen: :wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
soner ben bu çarşamba gelemeyebilirim allah kahretsin ki iş iş iş iş iş iş iş bu ne lan yeter artık:pr:
erken kaçarsam gelicem:bounce:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
evettttttttttttttttttt
::tutkuy:: ::haapppy: ::biggrinn :queen: :rendeer: :bestmt: ::exclaim: ::sorcerer ::bira01:: ::xblink:: ::xblink:: ::cheeeeer ::friends: ::shake2:: ::sefereee ::biggrinn ::haapppy: :cat: :queen: :flower: :flower: :flower: ::deliir:: ::koop:: ::koop::
evettt
Bruce abi sensiz olmaz geçde olsa gel
veya adresi ver o müdürlerinle bir özel konuşalım herhalde bizi tanımıyor:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
tatildeyim sevineyimmi üzüleyimmi :salut:
biz gelemiyoruzzz bizsiz eğlenin :salut:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
tatildeyim sevineyimmi üzüleyimmi :salut:
biz gelemiyoruzzz bizsiz eğlenin :salut:
cem abi üzülmene gerek yok sizler(yenge ve sen)hep yanımızdasınız zaten:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Çalışıyorum ama 22:00 civarı çıkabilirsem gelicem yanınıza.Zaten tadıda o zaman geliyo eğlencenin. Bide Soner abicim "şarşamba" nedir abi? Erkenmi başladın eğlenceye nedir?:cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
DARKDIAMOND' Alıntı:
Çalışıyorum ama 22:00 civarı çıkabilirsem gelicem yanınıza.Zaten tadıda o zaman geliyo eğlencenin. Bide Soner abicim "şarşamba" nedir abi? Erkenmi başladın eğlenceye nedir?:cherry:
şarşamba çarşambanın keyifli saatlerinin yeni adı ben yanliş yazarmıyım:queen: :queen: :queen: (nasıl kıvırdım ama:wiinkk: )
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
dostdark' Alıntı:
şarşamba çarşambanın keyifli saatlerinin yeni adı ben yanliş yazarmıyım:queen: :queen: :queen: (nasıl kıvırdım ama:wiinkk: )

Dur seeeen! Bak daha hep beraber nasıl kıvırıcaz!::biggrinn ::haapppy: :thumleft:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonercim benide yaz birde ardçım olacak sevgiler:)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
DARKDIAMOND' Alıntı:
Dur seeeen! Bak daha hep beraber nasıl kıvırıcaz!::biggrinn ::haapppy: :thumleft:
evttt ya yağrın yine coşacağız:flower: :flower: :flower: :queen: ::tutkuy:: ::sefereee ::friends: ::shake2:: ::hosgeldi ::fool:: ::xblink:: ::xblink:: ::bira01:: ::saskin:: ::saskin:: ::exclaim: ::exclaim: ::koop:: ::haapppy: ::biggrinn ::deliir:: ::dalga:: ::pulp:: ::pulp:: ::winkwink ::jester:: ::xtongue: ::xblink::

frontier' Alıntı:
:queen: :queen: evettt geliyoruz tabi:queen: :rendeer: :rendeer: :rendeer: güzel olan her yere geliyoruz:cat: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav kaşla göz arasında açmışın hemen mevzuyu
listeye bizide ekle demicem bakmadım ama eklemişindir
bakın şimdiden söyliyim sürgün üyeyim diye beni dışlamayın tamammı
(veysel abi) duyuyosunmusundur
yaz kardeşim bakırköy tayfası her hafta oldugu gibi yerini alacaktır.

sana katılıyorum başka halt yemıyoruz http://www.motosiklet.net/forum/show...t=17854&page=7BU TOPİK COK ÖNEMLİ AMA KİMSE İLGİ GÖSTERMIYOR AMA GEYIK BOL BİZDE KEYİF ADAMLARIYIZ YA NERDE GEYIK BIZ ORDA

bu konu hakkında gerekli degişikliklerde yapıldı 2 topik birleştirildi
DARÜLACEZE ziyaretinden sonra VEFAT EDEN arkadaşlarımız için kısa bir İSTANBUL TURU YAPILACAK 23 temmuz PAZAR günü
topikleri incelerseniz haberiniz olur yarın görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
GÖKSEL...' Alıntı:
yav kaşla göz arasında açmışın hemen mevzuyu
listeye bizide ekle demicem bakmadım ama eklemişindir
bakın şimdiden söyliyim sürgün üyeyim diye beni dışlamayın tamammı
(veysel abi) duyuyosunmusundur
yaz kardeşim bakırköy tayfası her hafta oldugu gibi yerini alacaktır.
:rendeer: dostum bizde sürgün mürgün olmaz senin herzaman aramızda yerin var:rendeer:
birde seni yazmazsam kiminle kapatacağım mekanı:silent: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
YOK ABİCİM
kendine mekanı kapatacak başka birini bul :) bu hafta geçen hafta işten kovuluyodum iznik gezisine bile bu yüzden gelemedim:pr:
yav millet ikimizi dersaadetin sahibi sanacak:)

avatara baksana GALATADAN
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst