[ MT - istanbul ] 16 Şubat Cumartesi - Yer: Maltepe Sahil Hanedan Cafe

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-İ-S-T-A-N-B-U-L-&-1-4-5-3

...ANADOLU ATEşşŞİ BULUŞMASI...

Arkadaşlar Şubatın 16 inde cumartesi günü (MT İSTANBUL) buluşması gelmek isteyenler isimlerini yazdırsın...Bu arada Hafta sonu olucak... ucuz yollu bi yer olucak park sorunuda olmucak.... =))

Mrb abilerimmm ve ablalarımmm... bostancıda bulusup bı yerlere gıdelım ıstıyorum forumda bı zamandır varım ama hıc bulusamadım sızınle goremedım we tanıma fırsatım olmadı... bugune kadar 3 kaza yaptım... ve akıllandıgıma ınanıyorum... sızlerle bı yerde bulusup sohbet muabbet tanısmak ıstıyorum en basta erdınc abım saolsun kabul ettı tmm dedı =)) mekanı belırledım aslında ama ordan baska daha ucuz yollu bı yere bakıcam... herseyı bılgısnı yazıcam... ama motorları bırakabılcegımız rahat yerler buluscagımız yer... hafta sonu olucak... beni kırmayın hadi lütfen :rendeer: kırmayın kardeşinizi gelin sizde mutlu edin beni birazcık... =)) msjlarınızı beklıyorum abı ve ablacıklarım:rendeer:

Tarih
16.02.2008
Cumartesi
Saat: 18:30 da maltepe sahildeki migros önünde buluşuyoruz.Ordan HANEDAN CAFE ye geçiyoruz. Daha sonradan gelen arkadaşlar direk cafe ye gelirler

Mekan: Maltepe Sahil HANEDAN cafe


Fiyat Listesi:
Çay 1lira-
nargile 8lira-
su 1lira-
meyve suyu 3lira-
kola 3lira-
tost 2lira-
hamburger 2.5lira-
patates kızartması ve patso 2.5 lira
oyunlarımız mevcuttur :)
tabu-tavla-okey
masa tenisi 1 saat 3lira


...Kendi Hesabını Öde Sistemi =)...

...Mekan'da kablosuz internet erişimide vardır...isteyenler lap top unu getırebılır...=))

-------------------------------------------------------------------------------------------

!!!DİKKAT!!! Ve şunuda unutmayalım Gökmen Gök adlı abimiz için "ihsan hakan" abi yardım topluyor para gökmen gök adlı kişinin hesabına yatacaktır yardım amaçlı ellerimizi cebimize uzatalım az çok demeden arkadaşlar...verebilceğimiz kadar...şimdiden teşekkürler...Veremicek durumda olanları anlarız...merak etmeyin...

-------------------------------------------------------------------------------------------

Gelicek olanlar şuanlık;

1-)thaii_vtec
2-)erdincpolat
3-)ümmet perkitan
4-)RoLa
5-)ihsanhakan
6-)jackaan
7-)arslanfb
:cool:ozrace
9-)exorcist
10-)ragnosan
11-)tukuc78
12-)edermanli
13-)hurricane_cbr
14-)istburak
15-)GKN
16-)Rüzgar hakan
17-)erdo2002
1:cool:babaçi
19-)Marv
20-)a_sorti
21-)emin_arikoglu
22-)hasanpinar0537
23-)kuyucadisi
24-)mhrrmkpnr
25-)CRAZYUSUFCUK
26-)KARAKIZ
27-)Azeri
2:cool:nirengi74
29-)kelleci
30-)nursu
31-)tanrinin_kirbaci57
32-)OKAN-GİZEM
33-)HeadbaNgeR
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Arkadaşlar... şubatta Anadolu yakasında bostancıda...Bostancı lunaparkının yanındakı oto yıkamada buluşmak isteyenler adını yazdırsın tarihi tam kesin değil ama ocağın 2 yada 3. haftası? gelmek ısteyenler adını yazdırsın?:cat:

taylan kardeşim bu ne ne zaman açtın bu topiği :)
ama gözüme çarpan bişi var
şubatın 2 yada 3.üncü haftası demişsin ama altında ocak demişsin
ya ben bu topiği kaçırdım yada sn yanlış yazdın istersen bi bakıver
bide açıkla bakalım otoyıkamada napcaz motorlarımı yıkıycaz benimkinin ihtiyacı var zaten
ordan biyere gidicekmiyiss
hesaplar sendenmi yoksa herkes kendine mi alman usulüüü :queen::queen:
topic süpriz oldu tebrklr:cat::cat::cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
taylan kardeşim bu ne ne zaman açtın bu topiği :)
ama gözüme çarpan bişi var
şubatın 2 yada 3.üncü haftası demişsin ama altında ocak demişsin
ya ben bu topiği kaçırdım yada sn yanlış yazdın istersen bi bakıver
bide açıkla bakalım otoyıkamada napcaz motorlarımı yıkıycaz benimkinin ihtiyacı var zaten
ordan biyere gidicekmiyiss
hesaplar sendenmi yoksa herkes kendine mi alman usulüüü :queen::queen:
topic süpriz oldu tebrklr:cat::cat::cat:

heheheeh dikkatiii adam erdinç.. topic dedektifi gibisin vesselam :queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
bu arada sen gelemedin
ama milleti çagırdın:queen::queen:
bencede kaza bela olmasın senin adına
be gelebilirim ama havanın güsel olması şartıyla
bu arada saatt yer abur cubur bi güncelle istersen
seninle tanışmak lazım :queen::queen:

jesse cem :queen:
dostum bakarken gözüme takıldı allah bu ne dedimm yoksa benmi görmedim yada tarihlerimi karıştırdım dedim
burası neresi ben nerdeyim ne buluışması burası istanbulmu falan filan şok oldum yawww
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya arkadslar yenı duzelttım ne bılııım bı tek forum hayatımmı var Allah aşkına ztn derdım başımdan aşkın sinirliyim morelim bozuk... şubatın 2. yada 3. haftası gelmek isteyen varsa sölesin gelsin... alla alla yaaa...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
dediğim gibi eger hava güsel olursa hafta sonu olursa beni yazz canım :queen:

ya arkadslar yenı duzelttım ne bılııım bı tek forum hayatımmı var Allah aşkına ztn derdım başımdan aşkın sinirliyim morelim bozuk... şubatın 2. yada 3. haftası gelmek isteyen varsa sölesin gelsin... alla alla yaaa...

aaaaaaaaa olmadı işte :(
neyse sen devam et
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bulusma yerını cartını curtunu yazıcam arkadslar suan bıseyle mesgulum ozur dılerım saygılarmla en kısa zamanda guncellıcem...
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bizim tayfadan elemanlar gelirse bende gelirim :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metalgod bk erdınc abı gelıo gel sende kabul et kırma kardeşini:(:( hadii...:(
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuahhaa muahahha thaii_vtec evladım bıraz sakın ol sınır yapma :)

bostancı hımm 10 dk bana :p günü yeri saatı bı bellı olsun hele sakın sevgılıler gunune denk getıreyım deme :cherry:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metalgod bk erdınc abı gelıo gel sende kabul et kırma kardeşini:(:( hadii...:(

üstad estağfirullah bu arada bizim tayfa derken tertipçilik yapmıyorum artçı olduğum için :queen: neyse yahu otobüsle motobüsle yaz anasını satayım geliyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adını yazıyımmı cem_ali??? subatta ıı olur bnce

üstad estağfirullah bu arada bizim tayfa derken tertipçilik yapmıyorum artçı olduğum için :queen: neyse yahu otobüsle motobüsle yaz anasını satayım geliyorum :)

haha saol metaldog yazdımm seni tmm =))

zuahhaa muahahha thaii_vtec evladım bıraz sakın ol sınır yapma :)

bostancı hımm 10 dk bana :p günü yeri saatı bı bellı olsun hele sakın sevgılıler gunune denk getıreyım deme :cherry:

yok bea abı ne sewgılıler gunu benim sözlü yakar benii ne motoruu ogun:queen::queen::queen: hafta sonuna denk gelıcek
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu y6afu yaAllah ya destur la olum :) ne zman öğreniceksiniz :)

biri der metalin allaa birider metalgöd biri der metalgold birider metaldog :)

yahu metalgod= müzikte efsaneleşmiş isimlere denir...
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
adımı yazdırıpta gelememektense,yazdırmayıpda gelmeyi tercih ederim :)
şimdilik yazma ben gelicek olursam buluşmadan 1 gün önce yazarım buraya :)
mavihaliç e de aynı şekilde gitmiştim... :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmm cem ali ztn war daha =)) yazarsn gelcegn zmnn=))
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
yahu y6afu yaAllah ya destur la olum :) ne zman öğreniceksiniz :)

biri der metalin allaa birider metalgöd biri der metalgold birider metaldog :)

yahu metalgod= müzikte efsaneleşmiş isimlere denir...

muhahahahha :mrgreen: semih farketmişsin ya bende tam bunu yazacaktım :) ayrıca şimdi yazacağın 1000. mesajın hayırlı olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst