kampa geliyormusunuz?
Hakan abi istersen senin için toplasırız =D herkeşı beklerız![]()
ahaholsun biz bize yeterizbide az kişi olunca çaylar daha ucuz oluyo
) anladınız siz onu
ahaho problemi bi türlü çözemedik abi ya her hafta aynı problem
bu hafta bende gelemedim,bi işim vardı ama haftaya avcılara alalım o tarafın yollar çok kötü