[MT İSTANBUL] 16 Eylül CUMA Büyükçekmece Sahili Akşam Buluşması

Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
[MT İSTANBUL] 16 Eylül Büyükçekmece Sahili Akşam Buluşması
16 09 2011 CUMA
Saat : 20:00

Büyükçekmece lisesinin arkasinda uçakların olduğu anfi gibi bir yer var . Onun ilk sokağının girişinde buluşacağız . Oradan da büyük ihtimal büyükçekmece festival cafeye gideceğiz.

Eğer yeri bulamayacak olan olursa Mehmet 'e 0537 312 09 35 bu numaradan ulaşabilirler.


Katılan arkadaşlardan ricamız bilinçli motor kullanmaları ve korumalıksız gelmemeleridir


Katılım listesi;

1-Phantom264 (Orhan)
2-Mhmt. (Mehmet)
3-
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Arkadaşlar yeri bilmeyenler daha önceki büyükçekmece buluşmasındaki başlıklarda 1. sayfalarında kroki mevcut

Direk burayada ekledim ;

35664c7f.png
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Selamun aleyküm arkadaşlar pazar gezi olduğu için cuma akşamı çıkmam zor olur iyi eğlenceler ....Büyükçekmece benim doğum yerim 6 sene kalmıştık eski postanenin orada .....
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
aleyküm selam abi :) sizede iyi eğlenceler :) abi sizin tayfa ile bizim burdaki büyükçekmece tayfası havalar bozmadan bi gün buluşsak iyi olur valla :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
aleyküm selam abi :) sizede iyi eğlenceler :) abi sizin tayfa ile bizim burdaki büyükçekmece tayfası havalar bozmadan bi gün buluşsak iyi olur valla :)

aynen yapmak lazım bi organizasyon belki bir trakyaya doğru bir gezi yaparsak o zaman bir araya geliriz....Tekirdağ istiyoruz aslında eylül ayının son haftası....
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
evet abi öyle bir gezi olacaksa şimdiden başlatmak lazımki anca toparlansın o kadar kişi :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
evet abi öyle bir gezi olacaksa şimdiden başlatmak lazımki anca toparlansın o kadar kişi :)

Bencede çünkü ekim kasım ve aralık ayların da her hafta sonu mesleki seminerim var ,eylül son hafta ne yaptık yaptık onun dışında sadece bir yere gidip gelmek için oda hafta sonları motora bineceğim...
Topiği siz açın biz destek veririz......

25 eylül pazar günü olabilir....
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Tamam abi biz yarın buluşunca bu konuyu oradada konuşuruz daha detaylı bir konu açarız :)
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
ekimde edirne yapıyoruz bilginize namaz kılmaya ...safları sık ve düzgün tutalım :)
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
1-Phantom264 (Orhan)
2-Mhmt. (Mehmet)
3-efetolga
4-Yoknikmik
5-evraim
6-Felon
7-bygrm
8-arifziyaar
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
gelmek istiyorum da malum uzak kalıyor bana :) Gelmeye çalışırım başka bi işim çıkmazsa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst