[MT İSTANBUL] 16 Eylül CUMA Büyükçekmece Sahili Akşam Buluşması

Katılım
17 Tem 2009
Mesajlar
65
benim gelmem 8.30 9 arası olucak buyuk olasılık ben sizi bir yerde yakalarım artık.
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
147
.Mhmt. dostum mesaj atmiştim sana ben dün bugun bende geliyorum inş bir aksilik çıkmazsa
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
kardşeim ben akşama yokum gezi yapıcağımızdan akşamdan hazırlıkları tamamlıyacağım motora yüklü olucağından gelemiycem...
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
Selam arkadaşlar bende beylikdüzü tarafında oturuyorum, 2 ay önce aldım motosikletimi bu akşam inş. bende akşam buluşmasına katılıp sizlerle tanışmayı umud ediyorum.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
benim iş ve zaman ortamım yönünden ters gün ve saate düşüyor , gelmeyi isterdim sizlere iyi eğlenceler arkadaşlar...:rendeer:
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
olsun biz bize yeteriz :D bide az kişi olunca çaylar daha ucuz oluyo :)) anladınız siz onu
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
olsun biz bize yeteriz :D bide az kişi olunca çaylar daha ucuz oluyo :)) anladınız siz onu
ahah :D o problemi bi türlü çözemedik abi ya her hafta aynı problem :)
bu hafta bende gelemedim,bi işim vardı ama haftaya avcılara alalım o tarafın yollar çok kötü
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst