CANGO' Alıntı:nurullah kardeşim vallaha 16-24 çalışıyorum, gelemiycem. bak ama numaramı yaz akşam çağrı at ben seni arayayım olmazmı canım kardeşim? caner Aksungur 0532 478 75 66ale:
Arkadaşlar akşam yağmur yağarsa yerimizi içeriden ayıracaklar hava açık olursa bahçedeyiz:cat:AnTiKa' Alıntı:SLM arkadaşlar yarın yahmurmu var varsa onunda caresi var yukarı ben cadır çekerim olur biterberaber islandık yagan yagmur altında beraber islandık cisil cisil yahmur altında egleniriz ne olcak
dimi yarın ola hayrola güzel olcak inşh. hoşcakalın
paiiiiiii ciaooooooooo......:bounce:
dostum yağmurda yavaş gideceksin virajda yatmıyacaksın bir sorun olmaztrenox' Alıntı:eğer yağmur yağarsa ben gelemem. tırt motorcuyum ben yağmurda motor kullanamam :cherry:
Alper dostum yakakartlarını takalımalper_tim' Alıntı:yaka kartı takacakmıyız gene yaaa
artık beni tanımayan yok ben takmasamda olur di mi:silent:
:rendeer: Yusuf abi kalbimizde olacaksın:rendeer: bir şişe de senin için içeceğizkılıçbalığı' Alıntı:İyigeceler herkese
gelmeyi çok istiyordum ama malesef gelemiyorum.Pazartesi teslim etmem gereken işlerim var.inanın orda olmayı çok ama çok istemiştim inşallah başka sefere gelicem sözzzzz.size iyi eglencelerrr jasminciğim üzgünümmm
kılıçbalığı' Alıntı:İyigeceler herkese
gelmeyi çok istiyordum ama malesef gelemiyorum.Pazartesi teslim etmem gereken işlerim var.inanın orda olmayı çok ama çok istemiştim inşallah başka sefere gelicem sözzzzz.size iyi eglencelerrr jasminciğim üzgünümmm
Canım benim çok güzel söylemişsin.uzaklık km lerde olsun.ilk biranı benim için çermisin.:rendeer: :rendeer: :rendeer:jasmine' Alıntı:Ben daha çok üzgünüm varsın uzaklık kilometrelerde olsun gönüller de bir milim bile ayrılık yok ya o da yeter.
ashes' Alıntı:paşa gelsin demişlerde baksana paşa ile enişte gezintiye çıkmışyoldalar yarın akşama gelirler
bu arada yasemin nerelerde bugün pek göremedim onada bişiler düşünüyorum![]()