[MT İstanbul] 13 Mayis Beer,s Haydi Buluşalim

TNT

Katılım
3 Mar 2006
Mesajlar
181
Merhaba ;
Ya çok ayıp kambersiz yani bensiz düğün gezi nişan sünnet olamaz.....yazın benide listenin en gözel yerine...:cherry:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
70
SLM arkadaşlar yarın yahmurmu var varsa onunda caresi var yukarı ben cadır çekerim olur biter:) beraber islandık yagan yagmur altında beraber islandık cisil cisil yahmur altında egleniriz ne olcak:) dimi yarın ola hayrola güzel olcak inşh. hoşcakalın :) paiiiiiii ciaooooooooo......:bounce:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
arkadaşlar hastaneden erken çıkabilirsem büyük ihtimalle ben de gelebilicem yarın akşam...:) sizlerle beraber olmayı çok istiyorum...
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
nurullah kardeşim vallaha 16-24 çalışıyorum, gelemiycem. bak ama numaramı yaz akşam çağrı at ben seni arayayım olmazmı canım kardeşim? caner Aksungur 0532 478 75 66 :pale:
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
CANGO' Alıntı:
nurullah kardeşim vallaha 16-24 çalışıyorum, gelemiycem. bak ama numaramı yaz akşam çağrı at ben seni arayayım olmazmı canım kardeşim? caner Aksungur 0532 478 75 66 :pale:


abim senin bir kez oturup adam gibi konuşabildik sen değerli abilerimdensin isterdimki son kez göreyim birdahaki görüşmemiz çoook sonra olacak abi ararım sorun değilde dedimya sevdiğim tüm abilerim yanımda olsun isterdim
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
yuh be bıze toplana toplna bu kadar kısımı toplanabıldık turkıyenın 1 numaralı motosiklet net uyelerı hıc yakısmadı bıze yolları doldurmamız lazım bırakın 100 ü 200 yuzlerı asmamız lazım bunu yapabılıek gucteyız
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
İyigeceler herkese
gelmeyi çok istiyordum ama malesef gelemiyorum.Pazartesi teslim etmem gereken işlerim var.inanın orda olmayı çok ama çok istemiştim inşallah başka sefere gelicem sözzzzz.size iyi eglencelerrr jasminciğim üzgünümmm
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydınnnnn....:)
DOSTDARK kardeş şu an iş yerindeyim mecidiyeköy e yetişemeyebilirim..:silent:
yenibosna dan sirkeciye geçicem beni bakleyiiinnnn noluuurrr...
hay bu gun iş cıkaranın....tööbee töbeee..:pr:
nete girer okursun umarım...
olmadı akşam ararım seni...:)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
vedat kaya dostum sorun yok 18.30 sirkeciye gel avrupadan arkadaşlar orada buluşup feribotla geçeceğiz

AnTiKa' Alıntı:
SLM arkadaşlar yarın yahmurmu var varsa onunda caresi var yukarı ben cadır çekerim olur biter:) beraber islandık yagan yagmur altında beraber islandık cisil cisil yahmur altında egleniriz ne olcak:) dimi yarın ola hayrola güzel olcak inşh. hoşcakalın :) paiiiiiii ciaooooooooo......:bounce:
Arkadaşlar akşam yağmur yağarsa yerimizi içeriden ayıracaklar hava açık olursa bahçedeyiz:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
eğer yağmur yağarsa ben gelemem. tırt motorcuyum ben yağmurda motor kullanamam :cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
trenox' Alıntı:
eğer yağmur yağarsa ben gelemem. tırt motorcuyum ben yağmurda motor kullanamam :cherry:
dostum yağmurda yavaş gideceksin virajda yatmıyacaksın bir sorun olmaz
ama hava açacak gibi:cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hava öğleden sora düzelcek ben inanıyorum MT buluşmalarının hiç birinde yağmur yağmadı bugünde yağmayacak:cat:
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
valla ben anlamam yeri ayraldın havayı da ayarla artık. dua ya çık yağmur yağmasın :p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaka kartı takacakmıyız gene yaaa
artık beni tanımayan yok ben takmasamda olur di mi:silent:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
alper_tim' Alıntı:
yaka kartı takacakmıyız gene yaaa
artık beni tanımayan yok ben takmasamda olur di mi:silent:
Alper dostum yakakartlarını takalım
tamam biz birbirimizi tanıyoruz ama birçok yeni üye arkadaş gelecek
senin alper olduğunu bilmeyip senden uzak durmayabilirler:queen:

kılıçbalığı' Alıntı:
İyigeceler herkese
gelmeyi çok istiyordum ama malesef gelemiyorum.Pazartesi teslim etmem gereken işlerim var.inanın orda olmayı çok ama çok istemiştim inşallah başka sefere gelicem sözzzzz.size iyi eglencelerrr jasminciğim üzgünümmm
:rendeer: Yusuf abi kalbimizde olacaksın:rendeer: bir şişe de senin için içeceğiz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
kılıçbalığı' Alıntı:
İyigeceler herkese
gelmeyi çok istiyordum ama malesef gelemiyorum.Pazartesi teslim etmem gereken işlerim var.inanın orda olmayı çok ama çok istemiştim inşallah başka sefere gelicem sözzzzz.size iyi eglencelerrr jasminciğim üzgünümmm

Ben daha çok üzgünüm varsın uzaklık kilometrelerde olsun gönüller de bir milim bile ayrılık yok ya o da yeter.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
jasmine' Alıntı:
Ben daha çok üzgünüm varsın uzaklık kilometrelerde olsun gönüller de bir milim bile ayrılık yok ya o da yeter.
Canım benim çok güzel söylemişsin.uzaklık km lerde olsun.ilk biranı benim için çermisin.:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
ashes' Alıntı:
paşa gelsin demişlerde baksana paşa ile enişte gezintiye çıkmış :) yoldalar yarın akşama gelirler :)
bu arada yasemin nerelerde bugün pek göremedim onada bişiler düşünüyorum :)

Ersen ciğim beni görmek isteyen görür.ben hep buralardayım bağımlısı oldum çünkü buranın fakat benim için ne düşündüğün konusunda tereddütlüyüm umarım iyi bişeydir. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst