[MT-İstanbul]12 AĞUSTOS BEER'S TOPLANTISI

Bu toplantıya gelme amacınız hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    30
  • Anket kapatılmış .
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Uzun zamandırdır Beer's'de toplanmıyorduk...
Adalara karşı Beer's bahçesinde sohbet etmeyi,Beer's önüne çektiğimiz motorlarımızı izlemeyi özledim ben.
Bir aksilik olmazsa son a2 sınavına girenler o tarihe kadar ehliyetlerini almış olacaklar.(ben dahil)
Hem ehliyetlerimize kavuşmamızı,hem de Kaderin zaferini,motorcuların dayanışmasını,kardeşliğini kutlayalım... ::sefereee
Ne diyorsunuz var mısınız sıcak bir Cumartesi akşamını Beer's'in bahçesinde MT ile geçirmeye?
regal raptor çetesi,early riders,keyif adamları...vb tüm gruplar kısacası tüm MT...Hepinizi seviyorum ve birarada olmak istiyorum...Yeni üyeler de çekinmeden gelsinler.Biz adam yemiyoruz.:queen:

Beer's'de görüşmek ümidiyle...


Tarih:12 Ağustos Cumartesi
Saat:20:00
Mekan:Bostancı Beer's (Bostancı vapur iskelesi karşısı)






Motorlarımızı park edeceğimiz alan:



Liste başladı...Ona göre rezarvasyon yaptırıcam...

1-fragrance_chaplin(Burcu)
2-dogma(Aytek)
3-Jasmine(hele bi gelmesin :p )
4-Rüzgarınoğlu
5-Thunder79
6-Niceman
7-Dostdark
8-tronic
9-intercom
10-Noela
11-SAVAŞXXL
12-Serdark

Fotoları buyrunuz efem...
(beer's fotolarından sonra görünen bardaklarda alkollü içecek yoktur!olamaz da...zira CORDON'da alkollü içecek satılmamaktadır!)

12agustoscumartesibeersbulusmasi1cp9.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi2si3.jpg



12agustoscumartesibeersbulusmasi3fd7.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi005ze6.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi006ci8.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi7ij4.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi008wb0.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi9da0.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi10mc1.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi11sj7.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi013su9.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi014tw8.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi015vi9.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi016jd8.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi017di7.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi018rp9.jpg


12agustoscumartesibeersbulusmasi020js8.jpg
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Bende Gelmek isterim :)

Rüzgarınoğlu' Alıntı:
Tamam pembiş benide yaz bariii:)
Yanlız fazla takılamam malum 13.08.2006 Kartinge gidiyoruz performansımız düşmesin kupa alacağız orada daha.....:queen:
Hjm kupa bizimdir hiç endişelenme :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
19
slm arkadaşlar
aranıza yeni gelenlerdenim.bende gelebilirim sevgili kardeşim ehliyetini almış kutlamaya gelmezmiyiz hiç...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Yafuu Burcu bu beer s nerede:silent:


Burcu daha çok var haftaya ne yapacağımı bilmiyorum 2 günlük biryerlere kaçmazsam gelirim:silent:
keşke cuma akşamı olsaymış :pale:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:(

program güzel
mekan çok güzel
ortam eminim çok çok güzel olacak
ama malesef ben çok uzaklarda olacağım..
çok özendim.. inşallah bir dahaki sefere
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
aybiketa' Alıntı:
program güzel
mekan çok güzel
ortam eminim çok çok güzel olacak
ama malesef ben çok uzaklarda olacağım..
çok özendim.. inşallah bir dahaki sefere
sen gelmezsin motorla gidip içki içeceğiz:p
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
ben gelim dicem motor yok:queen: bidaki sefere ferrarimle gelirim neyse:p
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama beers bana yakın :pale:
hem ben çok içmem ki
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
dostdark' Alıntı:
sen gelmezsin motorla gidip içki içeceğiz:p
Alkollü içki içmek mecburi değil...
Maksat bir araya gelip muhabbet etmek.
Mesela ben motorla geleceğim için 1 bira içicem sonra geceye kolayla devam edicem.:cat:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iki türlü de bağdaşmıyor tabii ki
ama Beer's olmasının şöyle bir güzelliği var, hemen üst sokakta arkadaşımın evi var, motorumu iterek bile gidebilirim :mrgreen:

ama arkadaşlar gerçekten, alkol alma ve araç kullanma eylemlerini bir arada yapmayalım , yapanları da uyaralım derim ben ...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
fragrance_chaplin' Alıntı:
Alkollü içki içmek mecburi değil...
Maksat bir araya gelip muhabbet etmek.
Mesela ben motorla geleceğim için 1 bira içicem sonra geceye kolayla devam edicem.:cat:
Burcu pembiş en son beer s toplantısını ben yaptım biliyorsun
biz bu konuları konuşmayız onuda biliyorsun
sadece darıldığım konu arkadaşımız galata topicine gelip
Alkol ve motor ??
yazıp gidiyor başka bir alkollu toplantıya süper diyor:silent: bu arkadaşın ikilemi canımı sıktı ya bu tür toplantılara karşısındır ve hiçbirine gitmezsin yada bazılarına girip yufff diyip bazılarınada süper demezsin:farao:
Bu arada babana çok selamlar
dedim ya istanbulda olursam gelmeyi çok istiyorum
oradan da fener e gidip mehtabı seyredeceğim:cat: :queen:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
47
aybiketa' Alıntı:
iki türlü de bağdaşmıyor tabii ki
ama Beer's olmasının şöyle bir güzelliği var, hemen üst sokakta arkadaşımın evi var, motorumu iterek bile gidebilirim :mrgreen:

ama arkadaşlar gerçekten, alkol alma ve araç kullanma eylemlerini bir arada yapmayalım , yapanları da uyaralım derim ben ...

Albatros FB .....Uyarıyorum alkollü araç kullanma lütfen. Ben uyardım en azından...
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
yafu ben bugün alkollu araç kullanmak zorunda kaldım:salut:
dün akşam silivride mangal yaptık ve iştik
sabah kalktığımda buzdolabında yarım şişe 70cc rakı kalmış
haydaa birdah yazlığa ne zaman giderim bilmiyorum mecburen şişeyi motoruma koydum
Allahtan polis çevirmedi memur soracaktı alkol varmı var abi yarım şişe rakı:queen:
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
47
Olmadı yaaa..

Dostdark ....Oldumu şimdi bu senin yaptığın.Alkollü alkollü motor kullanmayı bırak bide üstelik motora alkol taşıttırıyon abi yaaa.UYARIYOM...Bi trafik çevirir o zaman görün gününü..Wall dediydi dersin ...Şaka bir yana sizlersiz yaşam inanın çok yavan olur.Bencillik belki bu ama sizsiz yaşam dandik olur vs....
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
ertesi hafta 4 tane sınavım var ama napalım. :) ben de geliyorum. zaten evime de çok yakın beers. görüşmek üzere. A2 leri ıslatalım :p
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostdark, Beer's benim için çok özel ve güzel bir mekandır o yüzden süper dedim... bu tür yazışmalarda yanlış anlamalar sıkça oluyor, daha açık yazmadığım ve böyle bir yanlışlığa neden olduğum için özür dilerim..
hala alkol&sürüşe karşıyım.. en yakın arkadaşımı kaybettim bu yüzden..

muhabbetimiz bol olsun :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst