- Katılım
- 11 Ocak 2006
- Mesajlar
- 869
- Konu Yazar
- #1
Uzun zamandırdır Beer's'de toplanmıyorduk...
Adalara karşı Beer's bahçesinde sohbet etmeyi,Beer's önüne çektiğimiz motorlarımızı izlemeyi özledim ben.
Bir aksilik olmazsa son a2 sınavına girenler o tarihe kadar ehliyetlerini almış olacaklar.(ben dahil)
Hem ehliyetlerimize kavuşmamızı,hem de Kaderin zaferini,motorcuların dayanışmasını,kardeşliğini kutlayalım... ::sefereee
Ne diyorsunuz var mısınız sıcak bir Cumartesi akşamını Beer's'in bahçesinde MT ile geçirmeye?
regal raptor çetesi,early riders,keyif adamları...vb tüm gruplar kısacası tüm MT...Hepinizi seviyorum ve birarada olmak istiyorum...Yeni üyeler de çekinmeden gelsinler.Biz adam yemiyoruz.:queen:
Beer's'de görüşmek ümidiyle...
Tarih:12 Ağustos Cumartesi
Saat:20:00
Mekan:Bostancı Beer's (Bostancı vapur iskelesi karşısı)


Motorlarımızı park edeceğimiz alan:

Liste başladı...Ona göre rezarvasyon yaptırıcam...
1-fragrance_chaplin(Burcu)
2-dogma(Aytek)
3-Jasmine(hele bi gelmesin
)
4-Rüzgarınoğlu
5-Thunder79
6-Niceman
7-Dostdark
8-tronic
9-intercom
10-Noela
11-SAVAŞXXL
12-Serdark
Fotoları buyrunuz efem...
(beer's fotolarından sonra görünen bardaklarda alkollü içecek yoktur!olamaz da...zira CORDON'da alkollü içecek satılmamaktadır!)
Adalara karşı Beer's bahçesinde sohbet etmeyi,Beer's önüne çektiğimiz motorlarımızı izlemeyi özledim ben.
Bir aksilik olmazsa son a2 sınavına girenler o tarihe kadar ehliyetlerini almış olacaklar.(ben dahil)
Hem ehliyetlerimize kavuşmamızı,hem de Kaderin zaferini,motorcuların dayanışmasını,kardeşliğini kutlayalım... ::sefereee
Ne diyorsunuz var mısınız sıcak bir Cumartesi akşamını Beer's'in bahçesinde MT ile geçirmeye?
regal raptor çetesi,early riders,keyif adamları...vb tüm gruplar kısacası tüm MT...Hepinizi seviyorum ve birarada olmak istiyorum...Yeni üyeler de çekinmeden gelsinler.Biz adam yemiyoruz.:queen:
Beer's'de görüşmek ümidiyle...
Tarih:12 Ağustos Cumartesi
Saat:20:00
Mekan:Bostancı Beer's (Bostancı vapur iskelesi karşısı)


Motorlarımızı park edeceğimiz alan:

Liste başladı...Ona göre rezarvasyon yaptırıcam...
1-fragrance_chaplin(Burcu)
2-dogma(Aytek)
3-Jasmine(hele bi gelmesin
4-Rüzgarınoğlu
5-Thunder79
6-Niceman
7-Dostdark
8-tronic
9-intercom
10-Noela
11-SAVAŞXXL
12-Serdark
Fotoları buyrunuz efem...
(beer's fotolarından sonra görünen bardaklarda alkollü içecek yoktur!olamaz da...zira CORDON'da alkollü içecek satılmamaktadır!)

