güzel düşünmüşsünde romantizmin 2 kişi arasında geçtiğini biliorum yani 75 gün önce öleydi nokta
benim gibi tek olanlar izlemeye gelemicekmi gelsede nası romantizm tadıcak :queen:
Arkadaşlar!
Ağustos ayı içerisinde yıldız yağmuru var.
En yoğun olduğu gece ise bilin bakalım hangi gece
12 Ağustos 21:00'den itibaren gökyüzündeki şölen hava açık olursa çok güzel izlenebilecek. Çıkışta da Bostancı sahilde toplanıp izleriz, dilek filan tutarız, romantizm olur biraz)
Sansürler çok akıllıca lakin duvardaki kocaman efes pilsen yazısınıda sansürlesek daha hoş olmazmı.