- Katılım
- 9 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,152
yol yol yollll..
pardon bende bende bendeeee...:queen: :queen: :queen:
pardon bende bende bendeeee...:queen: :queen: :queen:
sevilay' Alıntı:slm arkadaşlar
aranıza yeni gelenlerdenim.bende gelebilirim sevgili kardeşim ehliyetini almış kutlamaya gelmezmiyiz hiç...
arelia' Alıntı:Arkadaşlar!
Ağustos ayı içerisinde yıldız yağmuru var.
En yoğun olduğu gece ise bilin bakalım hangi gece
12 Ağustos 21:00'den itibaren gökyüzündeki şölen hava açık olursa çok güzel izlenebilecek. Çıkışta da Bostancı sahilde toplanıp izleriz, dilek filan tutarız, romantizm olur biraz)
ne diosun :queen:arelia' Alıntı:Arkadaşlar!
Ağustos ayı içerisinde yıldız yağmuru var.
En yoğun olduğu gece ise bilin bakalım hangi gece
12 Ağustos 21:00'den itibaren gökyüzündeki şölen hava açık olursa çok güzel izlenebilecek. Çıkışta da Bostancı sahilde toplanıp izleriz, dilek filan tutarız, romantizm olur biraz)
katılmamak elde değil, geçen hafta şarabı fazla kaçırıp hayatımda yapmadığım canbazlıkları yaptım yollardaama arkadaşlar gerçekten, alkol alma ve araç kullanma eylemlerini bir arada yapmayalım , yapanları da uyaralım derim ben ...