[MT-İstanbul]12 AĞUSTOS BEER'S TOPLANTISI

Bu toplantıya gelme amacınız hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    30
  • Anket kapatılmış .
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili burcu...
sende düşünmüşsündür mutlaka ama bi hatırlatiim dedim..malum günlerden cumartesi ve beers oldukça kalabalık bir mekan..dolayısıyle galiba cumartesi günleri böle toplu organizasyonlara pek sıcak bakmayan bir mekan olan beers yönetimi ile yer için bir konuşmakta fayda var....:wiinkk:
S&S
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
83
Burcu benide yazarsan listeye sevinirim hafta içi antalya da olacağım ama mutlaka gelmeye çalışacağım.........
 
Katılım
27 Haz 2005
Mesajlar
410
sevilay' Alıntı:
slm arkadaşlar
aranıza yeni gelenlerdenim.bende gelebilirim sevgili kardeşim ehliyetini almış kutlamaya gelmezmiyiz hiç...


Sayın sevilay hanım benim kuzenim olur.. :queen: (çılgın kuzen)!! o gün maalesef bursaya düğüne gidiorum yaa:salut: ama sevilay dediine göre gelicek heralde.. Benim yerimede eğlen kuzen olur mu!! Yokluumu hissettirme:salut:

İnşallah başka toplantılarda beraber olucaz!! hepinize iyi eğlenceler şimdiden:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
burcu hanım adımı listede göremiyorum..
gelim sacını çekicem haberin yok..
:farao: :farao: :)
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
arkadaşlar internetim perşembe gününden beri kesik.
bu nedenle ilgilenemedim.bugün beers e gittim bahçeye rez. yapmıyolarmış.deli oldum.:pr:
saat 19:30 da ben beers e gidip yer tutucam sizler için.erken gelebilenler olursa çok sevinirim.içeriye rez. yaptırmadım zira yaz günü içerde oturmayı kimse istemez ve motorlarımızı da göremeyiz...
neyse zaten ben babamla önden giderek halletmeye çalışıcam...isimlerinizi tek tek ekliyemiycem şimdi listeye arkadaşımın bilgisayarındayım ve çıkıcam şimdi.
cumartesi akşamı saat 19:30 dan itibaren ben orada olucam herkesi bekliyorum.tüm üyeler ve misafirleri...istediğiniz kadar kalabalık olun sorun değil.ne kadar kalabalık olursak o kadar çok adam döveriz beersde:queen:

beer's in telefonunu yazayım belki bi kahraman rezarvasyon yaptırmayı başarır...
0216 3624682-3621955 konuştuğum kişi uzun saçlı genç biri idi.adı kayahan...
bu hafta internete giremiycem bir daha büyük ihtimal...gerekirse jasmine e msj atın ben ondan haberleri alırım :)
öpüldünüz...cumartesi görüşmek üzere...-Burcu(Pembiş)-
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
Arkadaşlar!
Ağustos ayı içerisinde yıldız yağmuru var.
En yoğun olduğu gece ise bilin bakalım hangi gece :)
12 Ağustos 21:00'den itibaren gökyüzündeki şölen hava açık olursa çok güzel izlenebilecek. Çıkışta da Bostancı sahilde toplanıp izleriz, dilek filan tutarız, romantizm olur biraz :))
 
Katılım
15 Eki 2004
Mesajlar
1,124
arelia' Alıntı:
Arkadaşlar!
Ağustos ayı içerisinde yıldız yağmuru var.
En yoğun olduğu gece ise bilin bakalım hangi gece :)
12 Ağustos 21:00'den itibaren gökyüzündeki şölen hava açık olursa çok güzel izlenebilecek. Çıkışta da Bostancı sahilde toplanıp izleriz, dilek filan tutarız, romantizm olur biraz :))

güzel düşünmüşsünde romantizmin 2 kişi arasında geçtiğini biliorum yani 75 gün önce öleydi nokta

benim gibi tek olanlar izlemeye gelemicekmi gelsede nası romantizm tadıcak :queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
arelia' Alıntı:
Arkadaşlar!
Ağustos ayı içerisinde yıldız yağmuru var.
En yoğun olduğu gece ise bilin bakalım hangi gece :)
12 Ağustos 21:00'den itibaren gökyüzündeki şölen hava açık olursa çok güzel izlenebilecek. Çıkışta da Bostancı sahilde toplanıp izleriz, dilek filan tutarız, romantizm olur biraz :))
ne diosun :queen:
Motorum + Bostancı Sahili + Açık temiz bir yaz havası (temiz kardeşim :p ) + ve meteor yağmuru :queen: :bounce:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
ama arkadaşlar gerçekten, alkol alma ve araç kullanma eylemlerini bir arada yapmayalım , yapanları da uyaralım derim ben ...
katılmamak elde değil, geçen hafta şarabı fazla kaçırıp hayatımda yapmadığım canbazlıkları yaptım yollarda :) hiç gerek yok.

beer'sta olacagm benı de yazın
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Yaw bende geliyormuşum haberim yok! :p
Sevgili Thunder79 un ehliyetini ıslatmak gerekiyormuş gerekeni yapıcaz elbet.. :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst