- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
bu gece benden uzak durduya, ondandır:cherry:
bu arada oranın sahibinin kartını kaybettim, kemale dedimki çıkmadan bi kart al falan, bana lüzum yok bende cebi var dedi:queen:
ben gazinocular kralıyım :queen:
Mesajları görüyosun dimi.. Yokuluğumu aratmışsın pis varyemez noolcak
Merak etmeyin bomba gibi bi buluşma yaparım ben telafisini yaparız bugünün
Bak işte gözleri bizi arıyan bi cancağızımız daha :salut:
kambersiz düğün olmuyor valla :mrgreen:







