[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
bu gece benden uzak durduya, ondandır:cherry:
bu arada oranın sahibinin kartını kaybettim, kemale dedimki çıkmadan bi kart al falan, bana lüzum yok bende cebi var dedi:queen:

ben gazinocular kralıyım :queen:


Mesajları görüyosun dimi.. Yokuluğumu aratmışsın pis varyemez noolcak :p

Merak etmeyin bomba gibi bi buluşma yaparım ben telafisini yaparız bugünün :)

Bak işte gözleri bizi arıyan bi cancağızımız daha :salut:

kambersiz düğün olmuyor valla :mrgreen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
öncelikle kemal abime teşekkürler eve gelirken ıslanmadık yarim kalmadı valla:)gerçekten güzel bi akşamdı çok sıcaktı bide pınar la tuğçe yoktu harikaydı valla:):)bu arada vat 69 ve 1001 de yerleri ayarladım belli kişiler davetlimdir beklerim onlar kendilerini biliyo
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
öncelikle kemal abime teşekkürler eve gelirken ıslanmadık yarim kalmadı valla:)gerçekten güzel bi akşamdı çok sıcaktı bide pınar la tuğçe yoktu harikaydı valla:):)bu arada vat 69 ve 1001 de yerleri ayarladım belli kişiler davetlimdir beklerim onlar kendilerini biliyo

yupppiiii :mrgreen: deeeermişim :queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
gitti valla yaprak dökümü neyapcam şindik neyse mt feda olsun ulan arkadaşlar muharrem gökan erdinç rola niye beni yenikapıda ektiniz hani unkapanı üstü gitçektiniz:)

valla ben karar verdim gökanla kemali everiyoruz bugün kesinleşti ya :)ya bide cafede çaktırmadımda vakkas vardıya ya çocuk fena bakıyodu korktum valla:)neyse ucuz atlattık bu arada gökan şu paralardan bişey atarsın artık onca kazandın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
gitti valla yaprak dökümü neyapcam şindik neyse mt feda olsun ulan arkadaşlar muharrem gökan erdinç rola niye beni yenikapıda ektiniz hani unkapanı üstü gitçektiniz:)

valla ben karar verdim gökanla kemali everiyoruz bugün kesinleşti ya :)ya bide cafede çaktırmadımda vakkas vardıya ya çocuk fena bakıyodu korktum valla:)neyse ucuz atlattık bu arada gökan şu paralardan bişey atarsın artık onca kazandın :)

ya bn seni eminonunden dvm etcen sandım unkapanına ordan dondugunde cok gecti artık bzm için gokhan cok hızlı gidiodu:queen::queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
valla ben karar verdim gökanla kemali everiyoruz bugün kesinleşti ya :)ya bide cafede çaktırmadımda vakkas vardıya ya çocuk fena bakıyodu korktum valla:)neyse ucuz atlattık bu arada gökan şu paralardan bişey atarsın artık onca kazandın :)
insanın adı çıkmaya görsün :mrgreen:

ya bn seni eminonunden dvm etcen sandım unkapanına ordan dondugunde cok gecti artık bzm için gokhan cok hızlı gidiodu:queen::queen:
rüzgar gökhan o rüzgar gökhan :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
öncelikle kemal abime teşekkürler eve gelirken ıslanmadık yarim kalmadı valla:)gerçekten güzel bi akşamdı çok sıcaktı bide pınar la tuğçe yoktu harikaydı valla:):)bu arada vat 69 ve 1001 de yerleri ayarladım belli kişiler davetlimdir beklerim onlar kendilerini biliyo
benim biletim bilem varrr :queen:
yupppiiii :mrgreen: deeeermişim :queen:
olüm sen ne sevinion ev sahabı deilmisin:cherry:
gitti valla yaprak dökümü neyapcam şindik neyse mt feda olsun ulan arkadaşlar muharrem gökan erdinç rola niye beni yenikapıda ektiniz hani unkapanı üstü gitçektiniz:)

valla ben karar verdim gökanla kemali everiyoruz bugün kesinleşti ya :)ya bide cafede çaktırmadımda vakkas vardıya ya çocuk fena bakıyodu korktum valla:)neyse ucuz atlattık bu arada gökan şu paralardan bişey atarsın artık onca kazandın :)
moruk ben tekere aldım makinayı sen dönünce indiremedim, malum arka fren yok:p kazandıım paralarla sana ii bi gelecek hazırlicam hiç merak etme
muharrem konuşmalarını kaydetti, galeria dan başliim istersen, yenge yanındamı:queen:
ya bn seni eminonunden dvm etcen sandım unkapanına ordan dondugunde cok gecti artık bzm için gokhan cok hızlı gidiodu:queen::queen:
moruk motür hızlı ben napiim, köprü çıkışı çocuıklarda kayboldu arkamızdan eve varmışlardır umarım..

rüzgar gökhan o rüzgar gökhan :mrgreen:

tramvayın orda GKN teker yapma sakın die beni uyaran muharreme teşekürler:p
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
ya olum ne karıştırıyon galaria felan ben senin kemalle neyaptığını söylüyomuyum ya :)bu arada motor fena senin valla arka teker 8 değil 18 çiziyo valla:)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
Uleeee su yaz gelsede her gezinize katilsak,1 gezi kacirirsam mete_han'i esek gibi sirtimda tasimak nasip olsun :)
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
pınar bana fena kızmış anlaşılan :p
bu arada gelen tüm arkadaşlara tekrar çok teşekkürler valla üşenmeden
çok uazklardan bile gelenler vardı onlara ayrıca teşekkürler işte gerçek
dostluk bu :rendeer:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ya olum ne karıştırıyon galaria felan ben senin kemalle neyaptığını söylüyomuyum ya :)bu arada motor fena senin valla arka teker 8 değil 18 çiziyo valla:)

olüm lastik yakarkene biraz daha yamulttuk sanırsam:p


pınar bana fena kızmış anlaşılan :p
bu arada gelen tüm arkadaşlara tekrar çok teşekkürler valla üşenmeden
çok uazklardan bile gelenler vardı onlara ayrıca teşekkürler işte gerçek
dostluk bu :rendeer:

benden bahsedion dimi, eski sevgiliden dost olmaz olm:queen:
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
ataköy coook uzak bee :):cherry:

samandıradan yola çıktım 62 km yol yaptım bide sen uzak diosun biras örnek alın beni :D:D

arkadaşlar yarın malum erkenden kalkıcam ve işe gitcem. resimleride yarın akşam atarım artık. herkes akıllı olsun bütün deliller bende :D (el ele göz göze). yarın bütün kirli çamaşırlar ortaya çıkıcak. bu arada bana sataşan arkadaşlar olmuş yarın ayık kafayla onların azının payını vercem :D
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129



bu resim biraz ufak idare edin yavaşçana yolluyorum loo ::::)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129














bakın nasılda bana karşı kıskançlık yapmaya çalışıyor
:rendeer:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst