Rüzgarınoğlu2 Katılım 28 Mar 2006 Mesajlar 352 7 Tem 2006 #41 Dostum dün akşam gelemedik malum işler bu ara çok yoğun ve geç çıkıyorum.Bir dahaki sefere birlikte olmak ümidi ile...
Dostum dün akşam gelemedik malum işler bu ara çok yoğun ve geç çıkıyorum.Bir dahaki sefere birlikte olmak ümidi ile...
TycOOn Katılım 4 Nis 2006 Mesajlar 222 8 Tem 2006 Konu Yazar #42 rüzgarınoğlu aramızda olmanızı isterdim. süper bir gündü. bak bazılarının ruhu bile temizlenmiş goyacım varlıgın yeter!
rüzgarınoğlu aramızda olmanızı isterdim. süper bir gündü. bak bazılarının ruhu bile temizlenmiş goyacım varlıgın yeter!
YeBRu Katılım 15 May 2006 Mesajlar 23 8 Tem 2006 #43 harika bir oyundu gerçekten çok eğlendik teşekkürler giray :rendeer:
TycOOn Katılım 4 Nis 2006 Mesajlar 222 8 Tem 2006 Konu Yazar #44 ben teşekkür ederim canım kırmadın bizi geldin asıl ben :rendeer: vereyim :cherry: