[MT - İstanbul] 06 Temmuz 2006 - Tiyatroya Gidiyoruz

Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
31
ooo arkadaşlar hadi yaa sanata ilgi yok mu? son biletler taze taze.. interaktif tiyatro.. daha ne istiyosunuz geeeeeeeeeel geeeeeeeeeel tiyatronun kralı burda geeeeeeeeeel...
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Kadıköy'de toplanıp beraber gidelim topluca...

Giray bi el at be abi... Yeri ben bilmiyorum mesela, texasözgür'de kadıköy'e gelecek, bilen arkadaşlarla toplanıp gidelim abi..

Sen yer saat falan ayarlada orda buluşalım
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
ilk mesaja yazdım buluşma noktalarını. 1- cadde divan yanı starbucks cafe. 2- kadıköy beşiktaş iskelesi.
gec kalıcaz diye derdiniz olmasın arkadaslar nasılsa sadece biz olacagımız için belkide gerekirse gec başlatabiliriz oyunu :)

arkadaslar hala bilet ve yer mevcut!
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
TycOOn' Alıntı:
ilk mesaja yazdım buluşma noktalarını. 1- cadde divan yanı starbucks cafe. 2- kadıköy beşiktaş iskelesi.
gec kalıcaz diye derdiniz olmasın arkadaslar nasılsa sadece biz olacagımız için belkide gerekirse gec başlatabiliriz oyunu :)

arkadaslar hala bilet ve yer mevcut!

Tamamdır, Beşiktaş iskelesinde olurum ben
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
29
Shamyl' Alıntı:
Süper:cat: MT'de gördüğüm ilk sanatsal faliyet...eculibrium +1:cherry:...inşallah

kimsin kocum sen? ikidir eculibrium+1 falan diye benim nick'i yazmaya calısıyosun herhalde (calısıyosan da beceremiyosun zaten) derdin ne? tanısmıyoruz etmiyoruz
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
belkide başka biri ile karıştırıyo olabilir hemen sinir stress yapma yada eculibrium diye başaka bir arkadasta olabilir!
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
191
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw arkadaşlar niye kimse yorum yazmamış, giray dostum nerden buldun bu tiyatroyu ya valla hayatımda izledigim en eğlenceli tiyatro desem yeridir.Adamın bakışlarına ve mimiklerine bittim arkadaş.Aslında bu günde gösterisi varmış ona da gitmek lazım yok abi ben gitmiyorum beni hanımdan ayıracaktı nerdeyse:)
birde sahneye cıkarmazmı insanı sahnede ne yapacağımı şaşırdım.
gerçekten çok eğlenceliydi herşey için çok çok çok teşekkür ettim kendi adıma ve eşim adına tekrarını bekliyoruz.Tekrarı olursa bana sormadan ismimi yazabilirsin :)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
35
amca oğlu allah senden razı olsun super bır aktıvote ıdı .Uzun zamandan beri bu kadar eglenmemıstım.Gözümden yas eksık olmadı.Arkadaslar bu oyuna gıtmenızı sıddetle tavsıye edıyorum.En önemlisi iblisin nasıl dışarı atlacagını cok iyi anlatan bir oyun.Bilen biliyo.. :)
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
tüh ya ben nası kaçırdım böyle bi organizasyonu:pr: :pr:
yine yapalım yine yapalım.
(sezon da bitti ama yeni birşeyler olursa mutlaka yazın tycoon ok?)
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
birsonraki aktivitemiz yine aynı salonda stand-up gösterisi olacak. yine bir halk günü seçilecek ama bu sefer bilet felan almam
5 bilet bana patladı :salut:
inanın parasına değilde o biletlerin birileri tarafından kullanılmadığına çok üzüldüm.

bu oyuna gelememiş arkadaşlar mutlaka gidip seyredin eminim çok zevk alacaksınız bi ara gülmekten gözümden akan yaşları
her 3-5 dakikada bir siliyordum. o derece yani! üstelik bu oyun drama! stand-up ı düşünemiyorum nasıldır.
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
TycOOn' Alıntı:
birsonraki aktivitemiz yine aynı salonda stand-up gösterisi olacak. yine bir halk günü seçilecek ama bu sefer bilet felan almam
5 bilet bana patladı :salut:
inanın parasına değilde o biletlerin birileri tarafından kullanılmadığına çok üzüldüm.

bu oyuna gelememiş arkadaşlar mutlaka gidip seyredin eminim çok zevk alacaksınız bi ara gülmekten gözümden akan yaşları
her 3-5 dakikada bir siliyordum. o derece yani! üstelik bu oyun drama! stand-up ı düşünemiyorum nasıldır.
teşekkürler tycoon.
kesin gidi-cem,cez.
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
63
ben de oyunu çok sevdim arkadaşlar
her an diyaloğun bir parçası olma riskiyle karşı karşıyasınız.
zaten sahneyle seyirci burun buruna, insan geriliyo.:cat:
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
74
tşk.

giray abi tşk. ederim tekrarını istiyoruz bu sanatsal faliyetimizin devamını dilerim.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Ben bi sevemedim şu tiyatroyu yav :(
Acaba ben mi kötü oyunlara gittim ??
Bi kez daha kendimi zorlayım bi tiyatroya gitmek istiorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst