okan4037' Alıntı:napcanız tıyatroda hıc sevemem![]()
TycOOn' Alıntı:ilk mesaja yazdım buluşma noktalarını. 1- cadde divan yanı starbucks cafe. 2- kadıköy beşiktaş iskelesi.
gec kalıcaz diye derdiniz olmasın arkadaslar nasılsa sadece biz olacagımız için belkide gerekirse gec başlatabiliriz oyunu
arkadaslar hala bilet ve yer mevcut!
Shamyl' Alıntı:Süper:cat: MT'de gördüğüm ilk sanatsal faliyet...eculibrium +1:cherry:...inşallah
teşekkürler tycoon.TycOOn' Alıntı:birsonraki aktivitemiz yine aynı salonda stand-up gösterisi olacak. yine bir halk günü seçilecek ama bu sefer bilet felan almam
5 bilet bana patladı :salut:
inanın parasına değilde o biletlerin birileri tarafından kullanılmadığına çok üzüldüm.
bu oyuna gelememiş arkadaşlar mutlaka gidip seyredin eminim çok zevk alacaksınız bi ara gülmekten gözümden akan yaşları
her 3-5 dakikada bir siliyordum. o derece yani! üstelik bu oyun drama! stand-up ı düşünemiyorum nasıldır.