[MT - İstanbul] 06 Temmuz 2006 - Tiyatroya Gidiyoruz

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
352
Dostum dün akşam gelemedik malum işler bu ara çok yoğun ve geç çıkıyorum.Bir dahaki sefere birlikte olmak ümidi ile...
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
rüzgarınoğlu aramızda olmanızı isterdim. süper bir gündü. bak bazılarının ruhu bile temizlenmiş :)
goyacım varlıgın yeter!
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
23
harika bir oyundu gerçekten çok eğlendik teşekkürler giray :rendeer:
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
ben teşekkür ederim canım kırmadın bizi geldin
asıl ben :rendeer: vereyim :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst