sametcakar' Alıntı:offf of. şimdi kimbilir nasıl eğleniyorsunuzdurr:
şu kazam olmasaydı bende çok istiyordum yaa.r:
kazanın zamanımıydı yaaaa :salut: :salut:
abii yol yapıyorlar hiç olmazsa. böle benim gibi evde oturmaktan iyidir :salut:serkan79' Alıntı:ne eglenmesi sıcaktan kavruluyolar![]()
sametcakar' Alıntı:abii yol yapıyorlar hiç olmazsa. böle benim gibi evde oturmaktan iyidir :salut: