[MT - İstanbul] 06 Agustos / Riva Öğümce Köyü MT Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende geliyormuşum ehehe

@ümmet perikan
ümmet abi yeterki sen gel yaw
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
acaba burdakı herkes gelıomu:))cunku ben listedeki bıkac kısıyı uzun zamandır gormuorum forumda:??
neyse sabah gorusuruz..
10da carrefourda..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
595
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
genelde listedekiler gelir, ama bazen yan çizebiliyolar,
bazende hiç tahmin etmediğin insanlar geliyor
neyse önemli olan hepberaber olmak
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
5
hey hey slm millet buluşma duydum geliym dedim,ama motorum bozuldu :D yarın bende gelcem arkın motoruyla,(kısmete bak ilk mesajda buluşmaya gelios :) )
yenilere yer war dimi
:D
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
ISTANBUL MT UYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN hazırlık war birazdan yolcusunuz ama bensiz :( daha şimdi indim istanbula bir baktımki gidiyorsunuz allah kısmet ederse bi dahakine bende gelicem özledim sitemi walla 1 aydır yokum nerdeyse neyse size iyi eylenmeler
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
dostum aksam biras ictim gece saat 3.5 gibi yattim sabah saat 9 kalktim bulusmaya gidiyorum hemde evimin önündeki avr. yakasi buluşma noktası yerine teee and. yakası buluşma noktasına gitcem, nedeni ise ark.ın motoru bosulmuş yeni oldugu için (benım gibi) sizede yük olmak istemedi. onu alacam yane and. yakasında beni gorenler anadolu çocuğu sanmasın aslında ben avrupalıyım :) (biras şey gibi oldu :p)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eveeet son dakikalar ben cıkıyor ve karfır:p a gidiyorum..havada yanıooooooooo...:mrgreen:
S&S
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
179
gezin siz bensiz gezin gezin zaten bi motor alamadım geldiğinizde anlatırsınızda bare gitmiş kadar oluruz:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
offf of. şimdi kimbilir nasıl eğleniyorsunuzdur :pr:

şu kazam olmasaydı bende çok istiyordum yaa. :pr:

kazanın zamanımıydı yaaaa :salut: :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sametcakar' Alıntı:
offf of. şimdi kimbilir nasıl eğleniyorsunuzdur :pr:

şu kazam olmasaydı bende çok istiyordum yaa. :pr:

kazanın zamanımıydı yaaaa :salut: :salut:


ne eglenmesi sıcaktan kavruluyolar :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serkan79' Alıntı:
ne eglenmesi sıcaktan kavruluyolar :)
abii yol yapıyorlar hiç olmazsa. böle benim gibi evde oturmaktan iyidir :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sametcakar' Alıntı:
abii yol yapıyorlar hiç olmazsa. böle benim gibi evde oturmaktan iyidir :salut:

aman diyim sana sen yol falan yapma motora alışmadan yine düşersin sana bişe olmaz ama mobiletine yazık yada sen alıştırma yap 19 agustosa kadar sonra bizimle izmire gel :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Tüm fotoğraflar için: http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?p=381603#post381603


*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: crato **************
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst