[MT İstanbu] Motoshow 2008 e hep beraber gidelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aklıma geldi acaba ankaradan gidecek var mı?
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
harem den kalkan feribot sirkeci ye geliyor ordan ters istikamet e 4 km yol mu gidilecek?? avrupa yakası ile buluşulacaksa bu güzergah üzerinde olsa daha iyi olmaz mı ?
( anadolu yakasında ki arkadaşların feribotla geleceklerini varsaydım sabah çayını feribotta içmek isteyen olabilir diye :) )
daha önce sahil yolu zeytinburnu shell de buluşulmuştu ve güzergah üzeri olan benzeri bir yer olabilir diyorum .. size kalmış ben fuar a her gün gidicem izin alabilirsem .pazar günü kızımı da götüreceğim için arabayla gitmem gerekecek
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
kanki ben geliyom beni unutma zaten senin makinayla gitcez dimi :queen: haydi 23 marta ikea da buluşmak üzere umarım güzel bir konvoy oluştururuz..
 
Son düzenleme:

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende ordayım 7.20 de gorusmek uzere
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
arkadaşlar ne kadar kalabalık olusak okadar iyi bizim için zaten anadolu yakası olarak sayımız az olsa bile avrupa yakasındaki dostlarımızla birleşip gideceğiz. lütfen gelicek olan arkadaşlar cumartesi günüde geliyorum veya gelemiyorum diye tekrardan bildirsin. pazar sabahı 07:20 de ikea'dan kalkıyoruz. kelleci ve ben saat 06:40 da ikeada olacağız gelecek arkadaşları karşılayacağız gelme imkanı olan tüm anadolu yakaındaki dostlarımızı bekliyoruz. :queen:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
bende ordayım 7.20 de gorusmek uzere
tamam svd ekledim seni. pazar günü görüşmek üzere...

kanki ben geliyom beni unutma zaten senin makinayla gitcez dimi :queen: haydi 23 marta ikea da buluşmak üzere umarım güzel bir konvoy oluştururuz..

olm sen kendi motorunla gitsen ya.:queen::queen::queen:mesafe çok uzun taşıyabilirmiyim ki?:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
yav arkadaş benden habersiz beni niye ekledin. neyse bende geleyim bari. :cherry::cherry:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
56
arkadaşlar bnde pazar günü gidiormda siz baya bir erken cıkıosnuz anlaşılan :) neyse fuarda göruşmek üzere.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Arkadaşlar biz bugün açılışa gittik...
Fazla heyecana geliyor insan benden söylemesi:cherry:
Ben yarında ordayım , ben hep ordayım:)
 
Katılım
13 Ağu 2007
Mesajlar
141
yaa ben gidemiorm gıden arkadaslardan bolcaa resim istiormm mümkünse :( şimdiden saolun...
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
276
yaa ben gidemiorm gıden arkadaslardan bolcaa resim istiormm mümkünse :( şimdiden saolun...
dostum senin istediğin resim olsun hepsini ekleriz çok güzel geçecek arkadaşlar başka gelmek isteyen arkadaşlar en kıza zamanda kendini listeye eklettirsin.:queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Dünden kalma fotolar koyulur... Bugünde zati fuar başladı..
Yarın ben bol bol çekerim yine...
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
yeni geldim fuardan bugün fazla kimse yoktu sanırım ilk gün ve hafta içi olduğu için böyledi
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
yokmu eski - ayağı alçıda üyeyi alacak bir Allahın kulu be :) ..arabayla gidecek.. cuma yada ct yada pazar..( motosikletle olmaz bu havada ..zaten ço kkiş ibu havada motorla gitmeyip arabası iel gidecektir)

05335571592

maslak civarında oturuyorum(itu yurtlarında) son anda yamahaya yuh demeye gittiğimde (yzf 125 =9 milyar) sinirimi yatıştırmak davetiye verdiler. yani beni arabasıyla alacak arkadaşyada arakdaşalrın bi araba dolusu davetiyesi benden..ayağımda kırılacak zamnı buldu. ahhaha zorla çağırıp oynattıalr halısahada bela çağırdı sanki neyse davetiyeler benden kişi başı 10 lira bayılmayın benide alın gidip gelelim. oke.

yokmu bi el atan ..bi lift .. bi alan.. bi biletsiz fuar aşığı.. benide alacak..

yokmu arkadaşalr bu havada motoru yerine/ yada araba ile giden..
biletler benden..

bi yardım sever.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
14
arkadaslar bisey sorsam kizarmisiniz:cherry: avrupa yakasi tam olarak nerde ve saat kacta bulusuyo acaba soyleyebilirmisiniz:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst