- Katılım
- 11 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aklıma geldi acaba ankaradan gidecek var mı?
tamam svd ekledim seni. pazar günü görüşmek üzere...bende ordayım 7.20 de gorusmek uzere
kanki ben geliyom beni unutma zaten senin makinayla gitcez dimi :queen: haydi 23 marta ikea da buluşmak üzere umarım güzel bir konvoy oluştururuz..
dostum senin istediğin resim olsun hepsini ekleriz çok güzel geçecek arkadaşlar başka gelmek isteyen arkadaşlar en kıza zamanda kendini listeye eklettirsin.:queen::queen:yaa ben gidemiorm gıden arkadaslardan bolcaa resim istiormm mümkünseşimdiden saolun...
yav arkadaş benden habersiz beni niye ekledin. neyse bende geleyim bari. :cherry::cherry: