Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
571
Arkadaşlar bende uzun zamandır GT 250 R modeli için karasızdım ama artık karar verdim bu motoru alacağım ama diğer arkadaşlarında bahsettiği gibi 2. el piyasası çok karışık.Uzuuun zamandır 2. el ilanlarınıda takip ediyorum motorların % 70-80 i hala duruyor aylardır.O fiyatlara da dahaa uzuuuuuuun zaman orda kalacaklarını zannediyorum.İşin özeti ben sıfırını almaya karar verdim tek renk olanlardan.Acaba en uygun fiyat ve kampanya ile nerden almamı tavsiye dersiniz.Yardımlarınızı bekliyorum...
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
evet bende ikinci el dekiuçuk fiyatları bırakıp yeni çıkan çift renkli olanı düşünmeye başladım sanırım daha akıllıca olucak ama yine makul bir fiyatta ikinci el bulursam alırım bu arada takip ettiğim kadarıyla vites geçişi ve kırılan debriyaj teli olayı çok sık yaşanan bişey bunu globala sordum sağolsunlar cevap vermişler birde sizden teyit rica ediyorum mektubu okuyun

Sayýn ; Ali Yýldýz

Hyosung G.Korede üretilen ve dünyada kalitesini kanýtlamýþ ve tanýnan bir
markadýr. Geçmekte zorlandýðý belirtilen vites problemleri debriyaj
ayarýndan kaynaklanmaktadýr.
Debriyaj telinin kopmasýna yaklaþmýþ birkaç müþterimizin servise gitmek
yerine sitelerde yazarak problemlerini halletmek istemesi bazý alýcýlarýn
kafasýný karýþtýrmaktadýr. Oysa Yetkili Servislerimize ulaþan her türlü
problem titizlikle çözülmektedir.

Bilgilerinize sunar, güvenli ve emniyetli sürüþler dileriz.

Saygýlarýmýzla,

Özcan Ekici
Global Motor A.Þ.
Satýþ Sonrasý Hizmetler Müdürü
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
117
arkadaşım orjinal repsol rengi yok fiyat farkıda yok çünki herkezi kek görüyorlar sıfırı ile 2. el arasında 1 -1,5 fark var oda hepsi nasıl olduysa durduğu yerde yan yatmış yani kimsenin satmaya gönlü yok sıfır bak
2 haftadır 2,el arıyorum gtr 250 en uygunu 5500 ytl granej kırık giderken yatmış yada 7 civarı ki zaten sıfırı 8 çift renkli olnklar 9 civarı

ha bu arada makul fiyata yani oluruna satan varsa para hazır ama motor yok bana ulaşın

kimse hyo'sundan ayrılmak istemiyor anlaşılan :p
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
abicim gv 650 alet taş taş süper gaza dokun seni geriye atıyor..

şimdi insanların motorlarını neden arttırdıklarını anlıyorum ..

kazasız sürüşler herkeze

keewayim duruyor satıp 250 comet alıcam abim bana bi çıkma yaparsa :)

ilk gördüğüm yerde sölicem bi çıkma yapsın keşke sanada neconun makineyi alsaydık o ne aldı bu hafta alıcam demişti görüşemedik onunlada...
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
abim neconu makineyi görmüş hasta olmuş ama sakat diyor.. seri alet abicim basmadan rahat duramaz kimse öle aletin üstünde

bi iki haber duydum ölümle biten kazalar olmuş..

her zaman dediğim gibii kazasız sürüşler yol boşken gaza basalım allah kaza bela vermesin kimseye
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
vay adi herif artık tanımaz da bizi :mrgreen: neyse hayırlı uğurlu olsun yakışır kardeşime görüşelim yaa böle olmuyo cuma günü hyosung ufak bi buluşma olcak suadiye Mc Donalds ta 19.30 gibii ben arar sizi haberdar ederim bende orda olmaya çalışıcam alperede söle necoyada işinizi ayarlayın görüşelim ben ararım alperi yarın...
 
Katılım
4 May 2006
Mesajlar
143
benene benene bende alacam hyosung sıktı bu 200 gs bende alacam bende alacam.. ucuz değilki kafirin andırı 8950 ytl olmuş
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
cuma 19 30 aa yetişmeye çalışıcam iş yeri maslakta ev içerenköyde cumaları bazen acaip bi trafik oluyor servisle gidip gelince motorun değeri dahada anlaşılıyor :)
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Engine: DOHC 8 valve oil cooled
Starter: Electric
Displacement: 125cc
Power Output: 14.2 Hp @ 10500rpm
Cylinders: 2
L x W x H: 2060 x 655 x 1125mm
Wheelbase: 1445mm
Ground Clearance: 130mm
Dry Mass: 166kgs
Gears: 1 down 4 up
Brakes: Front disc, rear disc
Tyres: 110/ 70-17 54H front
150/ 70-17 69H rear
Fuel Tank: 17 litre

B557677D07A44493BCB04A3CF1C41FCF.jpg

6ACD137B7FED4368959454DA48DC9BF7.jpg
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
akşama mc donalds da görüşürüzzzzzz

akşama mc donalds da görüşürüzzzzzz

125 likle 250 lik aynı kasa gibi valla 4,5 olsa alırdım
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Arkadaşlar, uzun süredir 2.el bir GT250R almak için araştırma yapıyordum, bugün de bir motora baktım ve en sonunda aradığım motoru buldum :) Kaparoyu bu akşam verdim, kısmetse yarın sabahtan gidip satış işlemlerini yapıcaz ve yarın itibariyle GT250R'ıma kavuşmuş olcammm! :mrgreen:

En yakın buluşmada aranızda olmayı çok isterimmm! grşmek üzereee! :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst