arkadaşım orjinal repsol rengi yok fiyat farkıda yok çünki herkezi kek görüyorlar sıfırı ile 2. el arasında 1 -1,5 fark var oda hepsi nasıl olduysa durduğu yerde yan yatmış yani kimsenin satmaya gönlü yok sıfır bak
2 haftadır 2,el arıyorum gtr 250 en uygunu 5500 ytl granej kırık giderken yatmış yada 7 civarı ki zaten sıfırı 8 çift renkli olnklar 9 civarı
ha bu arada makul fiyata yani oluruna satan varsa para hazır ama motor yok bana ulaşın
abicim gv 650 alet taş taş süper gaza dokun seni geriye atıyor..
şimdi insanların motorlarını neden arttırdıklarını anlıyorum ..
kazasız sürüşler herkeze
keewayim duruyor satıp 250 comet alıcam abim bana bi çıkma yaparsa![]()
125 likle 250 lik aynı kasa gibi valla 4,5 olsa alırdım