Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
23
Sağolun Arkadaşlarım...

Umarım hep beraberce , hep güzel paylaşımlarla devam ederiz...
:)
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
herkeze selam

arkadaslar bende sonunda bir hyosung kullanıcısı oldum,mavi gt 650 aldım.
herkeze kazasız günler dileğiyle...:?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Arkadaşlar aramızda bir hyosung motorla en çok kaç km yapan var? Toplamda ve bir seferde? Çok ama çok kafam karıştı kalbim gt250r dan yana ama tanıdığım bütün motorcular bana cbr125r al diyor. Görüntü ve güç konusunda hyosung kesinlikle önde fakat dayanıklılık beni kaygılandırmaya başladı. Elbette hyosung kullanıcısınız ve kullandığınız motoru kaliteli bulmanız normal ama biri çıkıpta bana 2 yıldır her gün kullanıyorum 30000 km yaptım ufak tefek arızalar dışında birşey almadı diyemedi. Ucuz etin yahnisi(pek ucuzda değil ama) olur diye korkmaya başladım. Bilgilendirin beni hocalarım.
2 yıl ve 30000 km yapan her makinede kullanıma göre sorunlar oluşabilir bu doğal arızanın halledilmesi önemli o çok bilinen markalardan kimlerin neler çektiğini topicleri incelersen görebilirsin servise alınmayan motosikletleri bile okuduk buradan...Bence gönlünden ne geçiyorsa onu al hayırlısı olsun arkadaşım...
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
37
Arkadaşlar bu race modellerinde sele yükseltme alçaltma varmı ben geçen gün denedim fakat biraz boy problemim olduğu için ancak baş parmaklarım yere değebildi.
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
124
METALİ;565682' Alıntı:
Arkadaşlar bu race modellerinde sele yükseltme alçaltma varmı ben geçen gün denedim fakat biraz boy problemim olduğu için ancak baş parmaklarım yere değebildi.
En fazla 2-3 cm alçalabiliyor diye okumuştum.Birde koltuk süngerini traşlatıyorlarmış oda bi iki cm alçaltır kanımca. Sen formları bir tara en iyisi.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
orhanay

çok merak ettiğim bir alet .. motor tecrüben ne bilemiyorum ama bize tecrübelerini yazarsan seviniriz ..hayırlı olsun.. birdesakıncası yoksa kaçaaldığınıda yazarsan memnun oluruz...
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
En fazla 2-3 cm alçalabiliyor diye okumuştum.Birde koltuk süngerini traşlatıyorlarmış oda bi iki cm alçaltır kanımca. Sen formları bir tara en iyisi.
İşte cevapların bir kısmı

Kitap şöyle diyor :

"Amortisör ayar vidası 2'ye ayarlanmış olarak gönderilmiştir. Arka süspansiyon ayarı, konum 2'den konum 1'e değiştirilerek pratik yapılabilir"

Buradaki PRATİK neyi anlatıyor anlamadım :)

Birde uyarı var :

UYARI : Arka amortisörü 3'ün üzerindeki bir konuma ayarlamayın.

Tespit 1 - gt Comet Sele yuksekliği 795 mm
Tespit 2 - Kitap şöyle diyor :"Amortisör ayar vidası 2'ye ayarlanmış olarak gönderilmiştir. Arka süspansiyon ayarı, konum 2'den konum 1'e değiştirilerek pratik yapılabilir"
Tespit 3 - koltukların döşemesinin altında kalın ve yumuşak bir dünger var rr lardaki gibi sert diil koltuklar bu sünger çıkartılıp daha ince bir sünger konabilir nekadar etki eder derseniz max. 1-2 cm ama oda önemli....

Sonuç : Arka süspansiyon ayarı değiştirilirse ve sunger inceltilirse Kaç mm düşer bu yukseklik :silent:

NOT: Konuyu belki fazla uzattım ama önemli benim için. Hanım cıbırı begendim, ben hyo kulanamayacaksam ondan alalım diyor... :pr: (bilmem anlatabildim mi derdimi ?)

maddog
süngeri unut eğer onu değişirsen çok rahatsız olacaktır..
süsbansiyondan taş çatlasa 2-3 cm farkeder
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
gt 650

sevgili bbrr motor 1800 km de 8000 ytl ye aldım daha once 3000 km scooter 12000 km regal raptor tecrübem var ama motoru alalı 3 gu oldu ama 3 gundur yağmur camur daha detaylı bir sürüş gerçekleştiremedim ama performans olarak acyip iyi geldi bana gazı actığımda sanki beni ustunden atacak gibi,birde R1 i olan bir motor ustası tanıdığım var o bir denedi cokbeğendi cok atak falan dedi
havalar düzelsim işallah daha detaylı yazarım,birde resimleri ekleyeceğim işsllah yakında
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
orhanay
güle güle bin dediğim gibi benim alma listesinde olan bir alet ..1800km=hiçbişi ..yani motoru sıfır aldım diyebilirsin ..o paraya alınabilecek en kaliteli en iyi motoru almışsın ..comet istediğimde lacivertini istemiştim ama yokmuş.. yani senin alet istediğim renk ..80 beygire yakın çok güçlü bir alet RR ile alakası yok ..bence sağ ali biraz terbiye etmen gerekicek ..bakarsın 2007 yaz sonu senle motordaş olabiliriz.. deneyimlerini merakla bekliyoruz..
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Bir polis motoru olarak cruiser sınıfı;

GV650_Police.jpg

GV250_Police.jpg
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
gezi or buluşma

arkadaslar havalar biraz düzelmişken haftasonu bir buluşma tarzı birşeyler falan yapsak birbirimizin motorlarına bakardık ,tanışırdık,herkez cok durgun topiğe fazla yazan da yok
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
52
Orhanay,
Motora binmeyi çok özledim.Ama Ankara da kar kış kıyamet...
Bekliyoruz,sevgiliyi bekler gibi.İnşallah fuara motorla gideriz.Kimbilir orada görüşürüz belki.
Ankaralı Hyocularla da bir tanışsak artık diyorum.
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
29
Arkadaşlar gt250r ıma kavuştum:queen: Çoook ama çoooook mutluyum sizinle paylaşayım dedim. Umarım motor hayali kuran herkes bir gün hayallerine kavuşur. Benim gibi çıldırır:flower:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst