Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
evet benim baktığım motosiklet sahibi recep diye birisiydi hatta motosiklete araba balatası taktığınıda söylemişti yazmayı unutmuşum.ben motosikletten fazla anlamam .motora baktığımda depo ve granajı görünce açıkçası soğudum sen yinede bak istersen .


Dün telefonla görüştüm, evet Recep'miş adı, senden sanki birşey duymamışım gibi konuştum adamla, bi ağzını yokladım, dedim grenajda fln bişey var mı, motorun eziği çiziği fln, hiç düştü veya yan yattı mı? Hayır hiçbişeyi yok dedi; belki de grenaj değiştirdi, yatmadı diye yalan söölüyo.. Pek güvenilir değil anladığım kadarıyla:silent:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
Dün telefonla görüştüm, evet Recep'miş adı, senden sanki birşey duymamışım gibi konuştum adamla, bi ağzını yokladım, dedim grenajda fln bişey var mı, motorun eziği çiziği fln, hiç düştü veya yan yattı mı? Hayır hiçbişeyi yok dedi; belki de grenaj değiştirdi, yatmadı diye yalan söölüyo.. Pek güvenilir değil anladığım kadarıyla:silent:

granaj değiştireceğini zannetmiyorum zayten satmaktan vazgeçtiği yazıyor ilanda.benim konuştuğumda spor salonuna koşu bantı falan alacağını söylemişti. motordaki darbeleri görünce soğudum içime sinmedi.vazgeçtim şimdi aramaya devam bakalım ne bulacağız.işallah en kısa zamanda bizimde bir motosikletimiz olur.
 
Katılım
24 Kas 2005
Mesajlar
66
gt 650

herkeze iyi gunler
arkadaslar kızıltoprakta istanbul motorda 2. el 1800 km de lacivert bir gt 650 var onu almayı dusunuyorum bu motor hakkında bilggisi olan varmı?
birde eski regal raptor 250 cc kullanıcısıyım bu motoru bana tavsiye edermisiniz
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
orhanay
burda yazıp çizen herkes hyo sahipleri bu yüzden sana gelecek cevap çok objektif olmayabilir ..içimizde aktif yazan gt 650 sahibi benim bildiğim kadarı ile yok gv 650 kullanan var ama ..her iki motorda aynı motoru kullanıyor . raptordan sonra gt 650 seni uçurur azınsanmıyacak bir beygir gücü ve hızı var .bence o paraya alabileceğin en iyi motor.
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
13
Arkadaşlar İSTANBULDA motorsiklet kiralayan yerler mevcutmu acaba.Bilen varsa bizimle paylaşırsa sevinirim.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
granaj değiştireceğini zannetmiyorum zayten satmaktan vazgeçtiği yazıyor ilanda.benim konuştuğumda spor salonuna koşu bantı falan alacağını söylemişti. motordaki darbeleri görünce soğudum içime sinmedi.vazgeçtim şimdi aramaya devam bakalım ne bulacağız.işallah en kısa zamanda bizimde bir motosikletimiz olur.

walla ben araştırmadayım sürekli, motorumu sattım geçen hafta, 1 haftadır motorsuzum, çok zor geldi, fena alışmışım:salut: Yenisini bulmadan sevgiliden ayrılmaya benziyor sanırım:p Param cebimde, ölü sezon diye fiyatı makul olan, temiz bir motor bulurum diyodum ama, hala arıyorum..:cyclopsan
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
53
herkeze iyi gunler
arkadaslar kızıltoprakta istanbul motorda 2. el 1800 km de lacivert bir gt 650 var onu almayı dusunuyorum bu motor hakkında bilggisi olan varmı?
birde eski regal raptor 250 cc kullanıcısıyım bu motoru bana tavsiye edermisiniz

selam,o motoru biliyorum az binilmiş temiz bir motordur. Anlaşabilirsen hiç kaçırma. hele global fiyatlarını arttırmışken.:cat:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
ertuğrul kardeşimizin vefat ettiğini bugün öğrendim çok ama çok üzüldüm allahtan rahmet sevenlerine başsağlığı diliyorum...
 
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
29
istanbullu arkadaşlara bir sorum olacak. Sahibiden.com da bir sürü 6.000-6.500 arası gt250r var ama ibirçok kişi motor aramasına ramen onlara rağbet göstermiyorlar. Motorlar hep sorunlumudur neden satılmıyor. Bir ikincisi sitemizin üyesi bir arkadaş Balıkesirde 6500(pazarlık edilmiş hali) GT250r satıyor. Motorun durumu mükemmel. Ne dersiniz bu paraya değermi yoksa İstanbula gelip araştırayım mı?
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
sahibinden.com da ki ilanların çoğunluğu(hepsi değil) garanti dışı motorlar buyüzden rağbetde az oluyo haliyle çünkü bende bikaç ilana baktım onlarda egzos değiştirilmişti. Bence sen öncelikle yakın olduğun motora bak içine sinersede bi servise gösteriver olmadı burdan forumdan başka motor ararsın olmazsa internetten bakarsın....
 
Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
23
Arkadaşlar,

Bugüne kadar hep izleyici olarak takip ediyordum, ancak bugün itibarıyle artık ben de aranıza fiilen katıldım :mrgreen:

Umarım ben de motorumla ilgili sizlerle hep olumlu şeyler paylaşırımmmm...
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Arkadaşlar,

Bugüne kadar hep izleyici olarak takip ediyordum, ancak bugün itibarıyle artık ben de aranıza fiilen katıldım :mrgreen:

Umarım ben de motorumla ilgili sizlerle hep olumlu şeyler paylaşırımmmm...

Hayırlı ve uğurlu olsun..
Aman dikkat edelim, kasksız, korumasız yola çıkmayalım..
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Arkadaşlar,

Bugüne kadar hep izleyici olarak takip ediyordum, ancak bugün itibarıyle artık ben de aranıza fiilen katıldım :mrgreen:

Umarım ben de motorumla ilgili sizlerle hep olumlu şeyler paylaşırımmmm...

Hoşgeldin Burçuk

Aslında Hyosungcular bu sitede çok fazla ama, sen bildiğim kadarı ile 5. GV 650 sahibisin.

Hayırlı olsun
 
Katılım
29 Kas 2005
Mesajlar
40
hayırlı olsun

burchuck motorun hayırlı olsun. Kazasız sağlıklı günlerde binmeni dileriz.:cat:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Ertuğrul kardeşimi bu topicte tanıdım ilk,hep olumlu yardımseverdi,kimseyi tersleyip polemik yaşadığını bilmem.
Bu başlıkta ortak biçok şey paylaşıp öğrendik.
Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun.
Ailesine sabırlar dilerim.
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
160
Merhaba...!


Artık ben de 4500 km lik GV 650 tecrübemden edinmiş olduğum bilgileri sizlerle paylayaşayım dedim.
İlk olarak şunu söylemek istiyorum, altınızda Gv 650 gibi bir makina var ise, sağ elinizi acilen terbiye etmeyi öğrenmeniz gerekmekte kesinlikle. Makinanın teknik özelliklerine bakıldığında, bir cruser dan beklenenin aksine maksimum gücünü, düşük devirler de değil, yüksek sayılabilecek devirler de vermekte makina. Race makinalar dahil, kendi cc sindeki her makinayla peşpeşe gidebilecek durumdaki bir makina. Yani oldukça hızlı.

Sağ elinizi terbiye ettiğiniz ve vites aralıklarını kavradığınız andan itibaren. Şehir içinde bir scuterdan farkı yok kullanmanın. İnanılmaz rahat, atak ve manevra kabiliyeti çok yüksek bir makina. Bana virajlara girerken hep, makina sanki virajı kendi görüp ona göre yatıyormuş gibi geliyor. İnanılmaz rahat. Vibrasyon sorunu yok denecek kadar az. Soğuk motorla yüksek devirle kullanırsanız vibrasyon yükseliyor. Motor ısınıp formunu bulduktan sonra %60-70 azalıyor.

Bir Düzce, bir Adapazarı ve bir kez de Tekirdağ Çerkesköy yolu yaptım. Uzun yolda performans inanılmaz. Ama boyum 185 olmasına ve kol ve bacak boylarımın boyuma göre oldukça uzun olmasına rağmen. Uzun sürüşlerde bir parça sırt ağrısı yaşatıyor. ( Gerçi bende cam olmadığı ve ortalama 160 - 190 km aralığında gittiğimi ve her seferinde de havanın rüzgarlı ve soğuk sayılabilecek bir düzeyde oluşunu da göz önüne alırsak. Yazın aynı şartlarda tekrar denemek gerek diye düşünüyorum). Ben 219 km otobanda anlıkda olsa gördüm. Ama gerek camım olmadığı için, gerekte eşim ve kızım aklıma geldiği için daha fazla zorlamadım. Şunu söylemeliyim 219 a hiç zorlanmadan çıktı, daha üst hızlara mutlaka çıkacaktır. Limitinin o kadar olmadığını hissettirdi makina bana.

Benim makinam sıfır aksesuar. Makinayı bu çıplak hali ile çok sevmeme rağmen, uzun yol için gerekli aksesuarları bu yıl istemesem de takmak zorunda kalacağım sanırım.

Şimdi bu makinanın hiç mi kötü bir şeyi, bir sorunu yok mu kardeşim diyecek olanlar için söyleyebileceğim şu olabilir ancak. Benim için sorun değiller ama başkaları için sorun olabilirler. Benzin deposu kapağından ve gösterge panelinden yüksek devirlerde, ne yaptıysam kesemediğim bir cızırtı geliyor. (çeşit çeşit contalar, kauçuk destekler neler denemedim. Yok yok, kesilmiyor)
Debriyaj telim koptu her makinada kopacaktır, beni sinirlendiren ve üzen kopması değil. Anadolu yakasının tek bayisinde bir debriyaj teli bulamamam oldu. Bunun dışında benzin koyup geziyorum. Başka bir sorunum yok.

Km lerim arttıkça buradan mutlaka sizlerle paylaşacağım.

Sevgiyle...
_________________
 
Katılım
16 Ocak 2007
Mesajlar
124
Arkadaşlar Cometime R'daki artçı tutamağından taktırmak için önce o gri parçayı aldım.
Orjinal cometin şasesinde alttaki fotoda gözüktüğü gibi takılabilecek yer yapmamışlar.:bayyl:



C&C motor ( Ahmet usta ve ekibi ) önce şaseyi kesti.



Sonra ölçüleri alıp yeni parça yaptı ve kaynattı.



Daha sonra grenajı biraz traşlayıp üstün başarısını sergiledi.






Başta Ahmet usta olmak üzere tüm C&C servis ekibine çok teşekkürler, ellerinize sağlık!

Artçı tutamağı 160 ytl (% 10 indirimli hali ) + işçilik 90 ytl (tabi bunun içinde önceden aldığım havalı kornayı radyatörün yada yağdratörün arkasına aldırmak, sele kilit kablosunun çıkmasını engelleyici o ufak parça, zincir yağlama, birkaç ayar vs.)
Toplam 250 ytl.

Ben çok beğendim harika bir iş çıkardılar.

*** Sizce nasıl olmuş ?? ***
 
Katılım
30 Ocak 2007
Mesajlar
3
Bir vefa ve saygı duruşu anlamında gerçek anlamda değerli bir insanı tanımış olmanın içimdeki yarası ve burukluğuyla sana yolun açık olsun diyorum sevgili Ertuğrul kardeşim Yüce Allahım rahmet eylesin...
Eğer geçmişte bu topicte yazılanlara dönüp bakacak olursak burası aslında rahmetli kardeşim için birşeyler yazmanın tam yeri eminimki bilen dostlarım beni anlayacaklardır...Rabbim toprağını bol eylesin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst