johnny_rook' Alıntı:Tamer, peki koruma demiri için de fiyat verdi mi ? keşke bir resmi falan olsaydı

Ertuğrul_Öz' Alıntı:Tamer. Motorun şimdiden hayırlı olsun.
sport motorlardaki koruma takozları ne yazıkk ki cruiser motorlardaki koruma barları gibi bacağını koruyamaz. eğer motor üzerine devrilecek olursa bacağın her halükarda altında kalacaktır (koruma takozu en fazla granajdan 10 cm taşar. bacağının kalınlığı en az 30 cm).
Ayrıca motor devrildiğinde bu takoz alt kısmı korur ancak bu sefer de motorun yükü gidon ve depo üzerine binecektir. deponun hemen altındaki kalın şase parçasına da bir düşme takozu yaptırmalısın. (şasiyi delmeden de bu işi yapabilirsin.)
Ertuğrul depoyu nasıl söktün ya bravo sana filtreyi temizlemek için şart...
Motosikletten düşünce ayağım altında kaldı ama bir şey olmadı dizimi yere çarptım o kadar dikkat ederseniz arka görünüşüne formu gereği depo ile arka grenaj bacakların durduğu yerden daha dışarda bir miktar koruyor olmalı beni korudu çünkü...
johnny_rook' Alıntı:arkadaşlar başımda çok ilginç bir dert var, acil yardımınıza ihtiyacım var, kısaca anlatayım
şu an gt 250de 3300 kmdeyim. 3000 kmye kadar en ufak bir sıkıntım olmadı, 10 gün falan önce her zamankinden farklı bir benzinciden benzin aldım, normalin dışında tek yaptıgım bu, sonra 5-6 kere başıma şöyle bir olay gelidi o günden beri (bu arada o depo bitti, yeni ve temiz bir depo daha aldım ve bugün yine yaptı)
tam olarak 5.viteste oluyor, tam gaz giderken, genelde 100-120 arası birden hiçbir sebep yokken yani durup duruken motor stop ediyor yani 120 ile giderken yolun ortasına yığılıyor motor o an ve kesinlikle gaz yemiyor, sanki o hızda birden motoru bilerek kapatıp boşa almışım gibi motorun gaz ile tüm ilişkisi kesiliyor, hemen sağa çekiyorum ve bir iki dakika sonra çalıştırdıgımda hiç bir şey yokmuş gibi çalışıyor, şimdi
1. Her 5. vitese çıktıgımda bunu yapmıyor
2. Kullandıgım yollar ve şartlar tamamen aynı yani fazladan rüzgar gibi şeyler olmuyor
3. Motorun normal çalışmasında hiç bir gariplik yok
bugün ustaya sordum (3 farklı) hiç kimse bir fikir yürütemedi, ilk akla karbüratör geldi ama eger olsaydı kenara çektikten sonra çalışmaz tekrar dediler, bu durumda motoru açacaklar, beyin ile ilgili olması kuvvetle muhtemel ama işin garip tarafı hata tekrar tekrar olmuyor, ben önce bir size sorayım dedim, benzer bir durum daha önce herhangi birsinin başına geldi mi diye ?
johnny_rook' Alıntı:hyosungcular yok mu ya bu konuda net bir fikri olan beyinden kuşkulandık ama belkide gerçekten sebebini bilen olur diye düşünmüştüm, genele mi taşısam acaba ?
Arkadaşlar neler oluyor tüm gün tek mesaj!Johnny Ertuğrulun dediği gibi kontağı açıp kapatırsan beynin enerjisini kesiyor dolayısıyla resetlemiş oluyorsun aslında bu ciddi bir sorun özellikle yüksek süratlerde tekerleklerin kilitlenmesine bile yol açabilir bende beyinden olabileceğini düşünüyorum yada altta ayaklıktaki switch te devreyi kesiyor olabilir bu motosikletlerin elektrik şemasına ulaşma imkanımız varmı elinde olan varsa benimle paylaşırsa sevinirim.Bu şema olsa ben devre elemanlarını inceler sana sebeb ihtimal çıkarabilirdim.Ayrıca alınan kötü benzin bujilerde ateşleme sorununa yolaçmış olabilirnmi bundan pek anlamadığım için bilen biri yanıtlar fikir üretirse sevinirim.johnny_rook' Alıntı:yok kesinlikle eminim stop düğmesine basmadığıma, ilk sana sordugumda bende acaba dedim çünkü emin değildim ama sonradan sorun tekrar etmeye başladı, kesin servise götürcemde ben daha çok aynı problem başka birininde başına geldimi diye merak ettim, hani giderken bilgim olsun diye
aytskal' Alıntı:Arkadaşlar neler oluyor tüm gün tek mesaj!Johnny Ertuğrulun dediği gibi kontağı açıp kapatırsan beynin enerjisini kesiyor dolayısıyla resetlemiş oluyorsun aslında bu ciddi bir sorun özellikle yüksek süratlerde tekerleklerin kilitlenmesine bile yol açabilir bende beyinden olabileceğini düşünüyorum yada altta ayaklıktaki switch te devreyi kesiyor olabilir bu motosikletlerin elektrik şemasına ulaşma imkanımız varmı elinde olan varsa benimle paylaşırsa sevinirim.Bu şema olsa ben devre elemanlarını inceler sana sebeb ihtimal çıkarabilirdim.Ayrıca alınan kötü benzin bujilerde ateşleme sorununa yolaçmış olabilirnmi bundan pek anlamadığım için bilen biri yanıtlar fikir üretirse sevinirim.
Ertuğrul garanti kağıtlarını kaşeletemezsem motor garanti dışı kalır ne demek ya sen o motosikleti sıfır aldın modifikasyonda yapmadın tabiki garanti geçerli olacak sübap ayarında devlet meselesi haline geldiNasıl yaptığını paylaşırsın artık...