aythakan ben de titreşim çok az ve rahatsız edici değil diyorum. Nolcak şimdi ?
kime inanacaksın ?
açıkçası bu şekilde yaklaşımlar yüzünden bir süre sonra bu bilgi paylaşım sayfaları holigan sayfalarına dönüyor, şu an sitede bir tane böyle sayfa var,
(sanıyorum tahmin etmişsinizdir) en ufak bir eleştiride hemen haddinizi bildiriyorlar.
Örneğin ben, bir çok arkadaşın bahsettigi vites problemini hiç yaşamadım,
çok ciddiyim, ama rodaj sırasında 4000 - 6000 devir arası bir titreşim sorunu
vardı ve şu an bu da kayboldu.
Şu an kadar çıktıgım en yüksek hız 160 km ve makinanı hakkı maksimum 175 km
(gt 250 den bahsediyorum), motorun performansı yada çalışması ile ilgili hiç bir sorun yaşamadım, ayrıca çıkan pat sesi benim hoşuıma gidiyor,
benim şahsi kanaatim şudur, sorunsuz motor olmaz, mühim olan ne sıklıkla
sorun çıkardıgı ve bu sorunların hangi hızla çözümlendigi...
küçük bir not, ön far ile ilgili bir araştırma yaparken, ismini vermeyecegim,
japon markanın bir modeli için servisine telefonla sordum,
- .....modelinin ön farı var mı ?
- şu an yok elimizde abi
- ne zaman gelir ?
- valla 4 - 6 hafta arası gelir
- peki liste fiyatı nedir bu farın
- 280 Euro
yani kaza ile ön farı kırarsan bu model için 6 hafta ön far bekleyeceksin,
sonuçta bu piyasada her şey olabiliyor, önemli olan fiyat - performans
olarak aldıgın makinanın hakkını vermesi, bu tarafından bakarsan ben motorumdan şu ana kadar memnunum.