- Katılım
- 12 Nis 2003
- Mesajlar
- 824
ceko35' Alıntı:cratocummmm... hehehe valla aklımda kara panter almak vardı ama kırmızı ejderi görünce dedim kırmızı da yakar ortalıgııı...
Kırmızının havası başka :cat: hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler
okanogur' Alıntı:Comet Modelinden bende almak istiyorum.
2000 ytl nakitim var. gerisi kkartına taksit yapabileceğimiz ve veya pesin fiyatına taksit yapan bildiğiniz bayi varmı acaba.
Hemen altında ki mesaj :bounce:
aiqa' Alıntı:Merhaba Arkadaşlar,
Cuma akşamüsü siyah renkli GT250R`mi alıyorum. İlk motorum olacak. Geri vitesi vardı değil mi hyosungların
Hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler :cat:
crato' Alıntı:o bendim richy
yavuz güncelle listeyi :queen: