Hangisi ? Alttaki'mi Üstteki'micrazy_devil' Alıntı:Çok güzel bir MOTOR.
![]()
hakandemir' Alıntı:Lakin dikkat ettiğim bir şey var buradaki üyelerden sadece bende mi gt650 comet var anlayamadım..Yoksa çok kötü bir seçim mi yaptımSaygılarımla
atacanvet' Alıntı:arkadaşlar tesadüfen bu resmi buldum , ben bilgisayarımda arkapilan olarak kullanıyorum , sizce nasıl :wiinkk:
hakandemir' Alıntı:Artık bende bir hyosung kullanıcısıyım.İlk önce Honda cbf500 almayı düşünüyordum Neredeysede alacaktım ama ötv işi yüzünden almaktan vazgeçtim. Sıfır gt650 almaya yöneldim Bu sırada ikinci el ilanlarda 2005hyosung gt650 comet olduğunu bir arkadaş sayesinde gördüm Cuma günü ilan çıkmıştı biz gittik pazar günü motoru inceledik ve aldık.Kullanımı çok rahat bir motor Yüksek cc ve yüksek hp korkum varken bu motor sayesinde bu korkumuda yendim.Neticede gaz elimizin altında olan bir şey Motor zorlanmadan 160 km hıza çıkabiliyor ve bunu fazla hissettirmiyor ki bu bana göre kötü biraz daha açtığınızda 210 u görüyorsunuz Daha önceki sahibi 230 a kadar çıktığını idda ediyor.Benim için en iyi olan tarafı sollamalarda fazla beklemem gerekmemesi.Motor bence çok dengeli bir yapıya sahip. tiger dan sonra alışmak biraz zaman aldı(2-3 dk kadar) en çok çektiğim sıkıntı gaza hafif dokunuşlara hemen tepki vermesi idi ama insan beyni işte alışıp onuda bilincime yerleştirdim.Lakin dikkat ettiğim bir şey var buradaki üyelerden sadece bende mi gt650 comet var anlayamadım..Yoksa çok kötü bir seçim mi yaptım
Saygılarımla
gokhankose' Alıntı:Merhaba herkese,
Henüz 110 km'de olan GV250'im de teknik bir problem yaşadım geçen hafta. Ama Global Motor'un hızlı parça desteği ve Yücel Motor'un teknik servisi ile problem giderildi.Size detayları anlatayım.
22 Nisan cumartesi günü yeni aldığım GV250'mi bir çalıştırayım dedim ama başarısız oldum. Aküsü boşalmıştı. Açıkçası motora yeni başlayan biri olarak çalışmayan bir motorla ne yapacağımı kara kara düşünüyordum. Hemen Yücel Motor'u aradım,yoğun oldukları için biraz geç de olsa sonunda bir servis elemanı geldi ve problemi çok kısa sürede tanımladı.Konjektörün üretim hatasından dolayı değiştirilmesi gerekiyordu.
Fuarda Hyosung markasını fazla tanımadığımı ve yedek parça/servis konusunda kafamda soru işaretini ilettiğim Global Motor Genel Müdür Yardımcısı geçen hafta şahsen beni arayarak gereken parçanın aynı günün akşamı Yücel Motor'a teslim edileceğini iletti.Söz verdiği gibi parça aynı gün içinde servise gönderildi.Şu anda problemim çözüldü.
Yakın ilgisinden dolayı Global Motor yetkililerine ve Yücel Motor'a çok teşekkür ederim.
Gökhan Köse.
sunflorist' Alıntı:merhaba arkadaşlar,
Nedir bu işin aslı?? Aramızda bilen birisi warmı acaba? (acentelerin bilmedikleri bilgiyi kafadan atarak cevap verme şansı warmı acaba?)
derya_motor' Alıntı:mersin silifke
birde mesaj gönderdiğinizde direk geliyomu yoksa sayfayı yeniliyecekmiyim
thundersss' Alıntı:Geçmiş olsun Gökhan aynı performansı buradada bekliyoruz ufak tefek sorunlar olabilir yeterki halledilsin içimizi rahatlattın biraz işte benim arızalar...
1 kere yeni çalıştırdığımda tahliyeden yağ attı
Sol sinyal takılıyor
En önemlisi vites 1 de kalmıyor bazen boşa atıyor ve geçmiyor ilk andığım anda bu dert vardı ileride düzelir diyorlar daha rodaj bitmedi diğer viteslerde sorun yok...