X Xetanor Katılım 31 Ağu 2010 Mesajlar 473 3 Ocak 2012 Konu Yazar #1 kopardı beni sabah sabah, hala gülüyorum :queen: :mrgreen:
piyanist_irf Kocaeli İl Temsilcisi Katılım 29 Mar 2011 Mesajlar 4,134 3 Ocak 2012 #3 günaydın ... sabah sabah iyi geldi yahuu :cherry::king:
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 3 Ocak 2012 #4 MEB artığı olmuş eleman. bunu da süzmüşler, posası eve kalmış....