LASTROMANTIC Katılım 19 Mar 2006 Mesajlar 561 1 Eki 2007 #81 iso olmazsa senin motoru yakalım meydanda aydemiri protesto için ne dersin ?
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 1 Eki 2007 #82 abii yakalım mesele değilde waterresist özelliği var geri nasıl söndürecezzz:mrgreen:
benhasan Katılım 24 Ağu 2007 Mesajlar 121 6 Eki 2007 #83 lm ben mustafa nasılsınız bende aranızda olmak isterim