MT-Eskişehir , Viper Kardeşler :)

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
10.07 saat 22.30 da kardeşimle , güzel akşamı değerlendirmek istedik.
Daha yeni arka cant ve lastiği değişen husssarı alıp , şehir genelinde gezmeye başladık...

1007200qa.jpg


Saat 22.30 olmasına rağmen kalabalık bir trafik vardı.Daha sonra laf lafı açtı ,ömür bitti yol bitmedi hesabı , saat, 23.30 yaptık.
Biraz daha gezelim derken , kokuya ve karnımızın açlığına dayanamayıp , soluğu kebapçıda aldık. :mrgreen:

17200gh.jpg


Tabi kebap keyfinin ardından birer çay çok ii olur. :)

10079of.jpg


Kalktıktan sonra 1 saat daha gezip geldik.
Gece caddelerde ; çöpçüler ve polislerden başka kimse olmuyor.
Heryer sessiz.Tramway ve diğer toplu taşıma araçlarından hiçbiri yok.Önünüze fırlayan yaya yok ve araç sayısı çok az...
En azından trafikte bile sadece taksiciler var. :p

:)
Kardeşimle ; birçok yeri solo olarak gezmeyi planlıyoruz.

Görüntüleri gece aldığımız için , çözünürlükler bu kadar oldu.Kbakmayın...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Amaneeeeeeen.Bu konuyu hiç hortlatan olmamış mı bugüne kadar yhaauw:p

Volkan abi Gökhan'la birlikte müthiş bi ikili oluyosunuz valla.Emeğinize sağlık abi:)
Not: Acayip topik hortlatırım:queen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Amaneeeeeeen.Bu konuyu hiç hortlatan olmamış mı bugüne kadar yhaauw:p

Volkan abi Gökhan'la birlikte müthiş bi ikili oluyosunuz valla.Emeğinize sağlık abi:)
Not: Acayip topik hortlatırım:queen:

Nerden buldun nasıl çıkardın yav:cyclopsanHelal olsun valla harika bulup hortlatmışsın:cat:Volkan abi kebablarda ne güzel görünüyo öyle abi...Güzel bir gün olmuş:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Nerden buldun nasıl çıkardın yav:cyclopsanHelal olsun valla harika bulup hortlatmışsın:cat:Volkan abi kebablarda ne güzel görünüyo öyle abi...Güzel bir gün olmuş:cat:

Hayatta eğer bişeyi bulmak istiyorsan yapacağın ilk iş;onu unutup aramamaktır:p O zaten tesadüfen çıkaar gelir sana:cherry::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst