izmirli ua arkadaş ben sizin motorlarında duruşunu çok beğeniyorum.. özellikle t gidon o motora çok yakışıyor.. güle güle kullan motorunu.. resimleri bekliyoruz.. aslican iyice araştır ve aşık olduğun motoru al arkadaşım.. herşeyi sinsin içine.. aklında hiç soru kalmasın..almayı düşündüğün motorların topiclerine gir ve üşenmeden her yazanı oku.. benim küçük tavsiyem bu.. umarım tertemiz bir motorun olur.. şimdiden hayırlı olsun..emrah gv sini almış burayada yazayım
![]()
![]()
ya tabi sen detayları daha iyi biliyorsun.. ben yakından görmedim bile fotolarını gördüğüm kadar.. ama bi gün kullanmak istiyorum..![]()