[MT-Burdur] -- İki kişilik Burdur Gölü Şeker Plajı gezimi sizlerle paylaşmak istedim.

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Merhaba arkadaşlar.. Derslerden sonra fırsat bulabildim motor üstüne çıkmaya. Bizim fabrikanın motoruna atladım. Kinetic 2xZooM :D işte fotograflarım. Gezide bana eşlik eden Alper'e teşekkür ederim.
Burdur Gölü

Ben

Alper

Bizim Taka Taka maka ama tık demiyor maşallah.:queen:

Motorum ve Ben Çok Yakışmışız dimi??

Bir başka fotograf

Kinetic Burdur Gölüne Karşı

Manzara:d

Arkamı bi döndüm. Anaaa.. Bizim Alper işiyor. İşte Alper işerken..
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
dostum dikkat ettim ama sanırım kask falan kullanmiyorsun sıcakta zor oluyor degilmi :queen:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
yaw kardeşim sorma. çok zor oluyor. benim motorum yok aslında. bu bizim fabrikanın. Motorumu alacagım gün bir belli olsa hemen kendime bi NOLAN alacagım. ama belli degil işte...:salut: :salut: :salut:
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
göl güzelmiş ...inşalah bı R1 in olur:cherry:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
289
vay be çekile çekile ne hale geldi şu burdur gölü....eskiden plajdı oralar millet göle girip yüzüyordu şimdi bataklık olmuş heryer...
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be çekile çekile ne hale geldi şu burdur gölü....eskiden plajdı oralar millet göle girip yüzüyordu şimdi bataklık olmuş heryer...

evet yaa ben de 93-94 s. demirel üni. de okuyordum orada :queen: gerçekten böyle değildi bu göl yaa :silent:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
186
kınıyorum o göle karşı yapılan hareketi...

güzelim burdur gölü kirlendi.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst