[MT Ankara] EMOK FESTİVALİ Organizasyonu

Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
perşemde saat 11 gibi yola çıkıcam 11:30 da oradayım ohh mis gibi yarım saat yolculukdan sonra festival alanında olurum yada en geç 45 dakka sonra hemen yer kapayım bide tuvalet kokusu çekmiyeyim festival boyunca
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
toplanma , cuma saat 5:30 yer mesa migros karşısı veya otoparkı , trafiği rahatsız edecek bi noktaysa otoparkın içinde buluşalım , 6 da hareket ederiz , 6 dan sonra gelecek olan olursa ikinci bir grup yaparız

biz sizden önce mi çıksak yoksa beraber mi çıkalım ??
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biz sizden önce mi çıksak yoksa beraber mi çıkalım ??

kardeş st de geceye kalmayalım diyor , ,isterseniz 17:00 ve 18:00 olarak iki ayrı grup yapalım

gelebilenler 17:00 de cıksın karanlığa kalmasın diyen de olabilir , çok vakit kalmadı hemen halletmek lazım :)

ayrıca bizim gezilerimizde yavas grup, hızlı grup olmaz , grup sürüşüne uygun gideriz :cat:

cuma grubu son durum budur
1. st_erdogan (erken çıksak mı diye soruyor)
2. _alp_ (stye soruyor :p )
3. R3N ( saat 18:00 buluşma noktasında )
4. ophicornus ( saat 18:00 buluşma noktasında )
5. erginbay ( saat 18:00 buluşma noktasında, işine göre arayacak )
6. ihtiyar delikanlı (sende stye sor :) )
7. rayjay ( saat 18:00 buluşma noktasında )
8. benalphan (istanbuldan gelip beraber gitcez çok büyük olasılık motoru tamir olursa
9. just_life (cuma öğleden sonra geleceğine akşam bizle gel sıcağa kalma , ya da cts çıkacak)
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
17.00 gibi toplanalım o zaman, ilk grup en geç 17.20-17.30 gibi çıksın (ki ben de dahil). Diğerleri duruma göre en geç 6 gibi çıkar, yolda da buluşur, öpüşüp koklaşırız :p
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
kardeş st de geceye kalmayalım diyor , ,isterseniz 17:00 ve 18:00 olarak iki ayrı grup yapalım

gelebilenler 17:00 de cıksın karanlığa kalmasın diyen de olabilir , çok vakit kalmadı hemen halletmek lazım :)

ayrıca bizim gezilerimizde yavas grup, hızlı grup olmaz , grup sürüşüne uygun gideriz :cat:

cuma grubu son durum budur
1. st_erdogan (erken çıksak mı diye soruyor)
2. _alp_ (stye soruyor :p )
3. R3N ( saat 18:00 buluşma noktasında )
4. ophicornus ( saat 18:00 buluşma noktasında )
5. erginbay ( saat 18:00 buluşma noktasında, işine göre arayacak )
6. ihtiyar delikanlı (sende stye sor :) )
7. rayjay ( saat 18:00 buluşma noktasında )
8. benalphan (istanbuldan gelip beraber gitcez çok büyük olasılık motoru tamir olursa
9. just_life (cuma öğleden sonra geleceğine akşam bizle gel sıcağa kalma , ya da cts çıkacak)

Cuma akşam Araba ile çıkabilirim. Yardıma ihtiyacı olanlara hammalık da yaparım belki son durumu perşembeden bildirecem :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pro dayının çadır dolu ne yazık ki :p

Perşembe çıkıyorum ben yola. Telefon çekmeyebilir. Motur tayfasına sorabilirsiniz beni :cat:

bıııı mıllet önceden rezarvasyon yaptırmıs....:p
bende burda üstümü basımı parcalayım :pr::salut::salut:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
festivale katılan tüm arkadaşlara teşekkürler... çok güzel bir festival yaşadık... tekrarını kat kat artarak yaşamak dilekleriyle...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst